Članci


Tajna dobrog newslettera

Jednostavno i brzo izradite odličan newsletter koji će ispuniti svoju svrhu. Privucite pažnju i zainteresirajte korisnike putem e- maila.

 


Najčešće marketinške pogreške koje je moguće na vrijeme izbjeći

Kod planiranja marketinške strategije, mnoga poduzeća često nesvjesno rade pogreške koje mogu utjecati na uspješnost poslovanja. Uz nekoliko jednostavnih koraka, moguće ih je izbjeći.

 


Važnost marketinga za mala i srednja poduzeća

Sve veći broj manjih i srednjih poduzeća koja posluju na tržištu zahtjeva korištenje novih marketinških aktivnosti i strategija koje su priilagođene manjim i srednjim poduzećima, njihovim potrebama i uvjetima.

 


Bonton novog doba – pravila u komunikaciji putem novih tehnologija

Moderna tehnologija također sadrži skup pravila kojih se potrebno pridržavati tijekom komunikacije ovim putem, pogotovo one poslovnog tipa. Engleski naziv "Netiquette" objedinio je sve principe kojih bismo se trebali držati.

 


Moć subliminalnog marketinga

Razvijanje marketinških alata koristi sve mogućnosti koje su mu dane u 21. stoljeću. Mogućnost komunikacije sa tržištem na globalnoj razini omogućuje brz napredak i prenošenje određene poruke velikom broju ljudi u najkraćem mogućem vremenu.

 


Neka povratak na radno mjesto nakon godišnjeg odmora prođe bez stresa

Povratak na radno mjesto nakon godišnjeg odmora može biti manje stresan, uz primjenu nekoliko jednostavnih tehnika.

 


Kako učinkovito koristiti mogućnosti Google AdWords-a

Google AdWords je način oglašavanja na Internetu gdje se oglasi prikazuju kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ.

 


Kako se već na radnom mjestu pripremiti za godišnji odmor?

Dolaskom ljeta, dužih i sunčanih dana te uz visoke temperature koncentracija za rad pada, sve se usporava, teže se motivirati za rad i svi jedva čekamo godišnji odmor.

 


Ljeto je pravo vrijeme za povećanje prepoznatljivosti Vaše tvrtke

Manji opseg posla u ljetnim mjesecima ostavlja dovoljno prostora da tvrtka poradi na svom imidžu i prepoznatljivosti. To je moguće u svega nekoliko jednostavnih koraka.

 


Jedan od najvećih trendova u marketingu je Native advertising

Native advertising označava zanimljive, korisne i sponzorirane tekstove koji se na prirodan način uklapaju u okvire platforme na kojima su objavljeni.

 


Kako unaprijediti prodaju u samo 3 koraka?

Sa jednog mjesta i u kratkom roku, od početnog planiranja promocije do prodaje, postižu se veliki rezultati.

 


Svibanjske manifestacije u Hrvatskoj kao poticaj Vašem poslovanju

Razni sajmovi, paneli i okrugli stolovi itekako mogu pomoći pojedincima u osnivanju posla ili određivanju daljnjeg tijeka poslovanja. Svibanj je mjesec u kojem će neki hrvatski gradovi biti domaćini nekoliko značajnih manifestacija.