Moć subliminalnog marketinga

Moć subliminalnog marketinga

Razvijanje marketinških alata koristi sve mogućnosti koje su mu dane u 21. stoljeću. Mogućnost komunikacije sa tržištem na globalnoj razini omogućuje brz napredak i prenošenje određene poruke velikom broju ljudi u najkraćem mogućem vremenu.

Trendovi, navike i potrebe potrošača konstantno se mijenjaju, a zajedno s time mijenjaju se i strategije u marketingu. Danas marketing raspolaže mnogim alatima, kao što su odnosi s javnošću, internet, videoporuke, oglasi, društvene mreže, razne aplikacije i slično.

Brze promjene u svijetu i razvijanje tehnologije omogućilo je nove alate koje marketinški stručnjaci koriste kako bi na suptilan i diskretan način utjecali na što veći broj ljudi.

Prva faza marketinga prodaje i prodajnih poruka podrazumijeva kontakt sa svjesnim dijelom ljudskog uma koji će racionalnom analizom donijeti zaključak da mu je ponuđeni proizvod potreban.

Zasićenjem tržišta proizvodima koji nisu neophodni za život ili proizvoda upitne kvalitete, sve je teže uvjeriti potrošače da kupe određeni proizvod. Potrošači su u moru ponuda i reklama počeli pokazivati otpor i smanjeni interes, a potreban je i inovativan način za probijanje proizvoda na tržište, kako bi ostavio pravi utisak i probudio interes tržišta.

Ovakva situacija na tržištu rezultirala je razvijanjem potrošačke psihologije i novim načinima uspješnog slanja poruke svakom potrošaču. Novi način prenošenja informacija djeluje na podsvjesnoj razini, na način da svojim subliminalnim porukama ne dosežu svjesnu razinu potrošača. Primljene poruke u podsvjesti utječu na raspoloženje, misli i ponašanje potrošača koje ih potiče na određene radnje.

Sve je više tvrtki koje otkrivaju kako funkcionira potrošačka psihologija pa koriste vizualnu i auditivnu subliminalnu tehnologiju u marketingu kako bi prezentirali vlastiti brend i povećali prihode.

Znanstveno je dokazano da trenutno raspoloženje kod kupca i atmosfera u kojoj se nalazi utječu na odluke koje donosi u kupovini. Upravo zbog toga, sve više trgovačkih lanaca koristi ugodnu, primjerenu glazbu, dok neki koriste i ugodne mirise kako bi svaki kupac bio smiren i raspoložen za kupovinu.

Koristeći moć podsvjesti svakog čovjeka povećavaju prodaju i vlastiti profit.