Dodaj svoju tvrtku

ČLANCI


Podcast – jednostavan skeč kojeg su zavoljele društvene mreže

Podcast, odnosno objavljivanje relevantnog i originalnog video i audio sadržaja, za brojne je tvrtke svakodnevno "odskočna daska" u privlačenju nove publike.

 


Istraživanje tržišta – temelj uspješnog poslovanja

Istraživanje tržišta, trendova i ciljane skupine potrošača jedan je od temelja svakog ulaska u poslovni svijet, a tvrtkama će osigurati sigurnije mjesto na tržištu.

 


Konferencije u rujnu kao uvertira u bogata jesenska događanja

Rujan će, nakon ljetne pauze, diljem Hrvatske donijeti zanimljiv program kada su u pitanju konferencije i predavanja o trendovima u poslovanju i korištenju novih tehnologija.

 


Dobar PR i utjecaj odnosa s javnošću na uspješnost tvrtke

Koje su kvalitete dobrog PR-a, kakav je njegov utjecaj na poslovanje tvrtke i zašto je važno ulagati u odnose s javnošću.

 


Fotografija - moćno sredstvo oglašavanja

Fotografija je i danas instrument koji kvalitetno može prenijeti poruku u samo jednom kadru. Upravo je zato i dalje jedno od omiljenih sredstava korištenih u marketinške svrhe.

 


Imate nešto za reći, želite podijeliti svoje ideje i stavove sa zajednicom i volite pisati? Pokrenite svoj blog!

Popularnost pisanja raste, tema iz svakodnevnog života je sve više, a sklonost izražavanju vlastitog mišljenja i redovitog objavljivanja sadržaja dodatni su uvjeti koje morate ispuniti da bi pokrenuli uspješni vlastiti blog.

 


Telefonski razgovor – provjeren način komunikacije s kupcima

Iako se mnoge tvrtke oslanjaju na komunikaciju s kupcima koja uključuje društvene mreže i mail, telefonski poziv i dalje je itekako učinkovit.

 


LinkedIn - prozor u poslovni svijet

Poslovna mreža LinkedIn postala je standard za sve tvrtke i pojedince koji se žele istaknuti u poslovnom svijetu.

 


Kako istaknuti svoj Instagram profil u masi i privući veći broj pratitelja?

Instagram profil koji se koristi isključivo u poslovne svrhe ispunio je svoju svrhu kada je postigao velik broj pratitelja i povećao prodaju usluge ili proizvoda.

 


Negativni komentari na društvenim mrežama i kako na njih reagirati

Kada je riječ o klijentima koji svoje nezadovoljstvo uslugom ili proizvodom iskazuju na javnim profilima tvrtke, potrebno je znati kako usmjeriti komunikaciju.

 


Kako brzo i jednostavno pronaći sponzora?

Sponzorstvo je često jedan od uspješnih načina za pokretanje poslovanja, a među mladim poduzetnicima popularan je već dugi niz godina. Kako pronaći pouzdanog poslovnog partnera doznajte u nastavku.

 


Influencer marketing i tajna njegove popularnosti

Marketinški influenceri novija su pojava u svijetu oglašavanja proizvoda, no pokazalo se kako itekako znaju privući publiku.

 


  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr