Ovo pandemijsko doba izmijenilo je mnogo toga u našim svakodnevnim životima, a ovom ćemo se prilikom fokusirati na promjene u našim stilovima kupnje.
Pandemija koronavirusa u mnogočemu je promijenila naš način života.
Dobro osmišljen logo pola je puta do uspjeha, a prilikom njegovog nastanka važno je razumijeti trendove na tržištu.
Podcast, odnosno objavljivanje relevantnog i originalnog video i audio sadržaja, za brojne je tvrtke svakodnevno "odskočna daska" u privlačenju nove publike.
Istraživanje tržišta, trendova i ciljane skupine potrošača jedan je od temelja svakog ulaska u poslovni svijet, a tvrtkama će osigurati sigurnije mjesto na tržištu.
Rujan će, nakon ljetne pauze, diljem Hrvatske donijeti zanimljiv program kada su u pitanju konferencije i predavanja o trendovima u poslovanju i korištenju novih tehnologija.
Koje su kvalitete dobrog PR-a, kakav je njegov utjecaj na poslovanje tvrtke i zašto je važno ulagati u odnose s javnošću.
Fotografija je i danas instrument koji kvalitetno može prenijeti poruku u samo jednom kadru. Upravo je zato i dalje jedno od omiljenih sredstava korištenih u marketinške svrhe.
Popularnost pisanja raste, tema iz svakodnevnog života je sve više, a sklonost izražavanju vlastitog mišljenja i redovitog objavljivanja sadržaja dodatni su uvjeti koje morate ispuniti da bi pokrenuli uspješni vlastiti blog.
Iako se mnoge tvrtke oslanjaju na komunikaciju s kupcima koja uključuje društvene mreže i mail, telefonski poziv i dalje je itekako učinkovit.
Poslovna mreža LinkedIn postala je standard za sve tvrtke i pojedince koji se žele istaknuti u poslovnom svijetu.
Instagram profil koji se koristi isključivo u poslovne svrhe ispunio je svoju svrhu kada je postigao velik broj pratitelja i povećao prodaju usluge ili proizvoda.