Ovog proljeća upišite svoju tvrtku u imenik Moja djelatnost i poboljšajte svoje poslovanje.
Društvene mreže već su davno prestale biti mjesta isključivo za osobnu upotrebu. Predstavljanje tvrtke i komunikacija s klijentima upravo putem društvenih mreža ono je što joj u veoma kratkom roku može podići kredibilitet i popularnost.
Kažu da kada radiš ono što voliš, zapravo i nemaš osjećaj da radiš. No, ne uspiju svi ostvariti svoje potencijale na područjima koja ih ispunjavaju, a još manje je onih koji svoju strast uspiju unovčiti. Dobra strategija zlata vrijedi - saznajte što čini onu koja pali svakoga puta.
Istraživanja su pokazala, da je u zadnje vrijeme postalo vrlo učinkovito oglašavanje putem elektronske pošte. Pri oblikovanju baze primatelja poruka nije bitno koliki je broj vaših kontakata, već je puno važnije koliki je broj primatelja koji će poruku otvoriti.
Najvažnije stvari u životu ne dolaze nam sa uputstvima za upotrebu. Zato je David Ronick, poslovni savjetnik, prije svega za mlada i start up poduzeća sastavio popis od 10 koraka, koji pomažu svima koji žele osnovati poduzeće neovisno o kojoj se djelatnosti radi.
Govorite prebrzo? Na razgovoru se tresete i nervozni ste? Vašeg sugovornika ne gledate u oči? Je li vaš CV pun pravopisnih grešaka?
Reklama na jumbo plakatima usmjerena je najviše na poslovne aktivne ljude koji su stalno u pokretu i koji zbog prezauzetog životnog stila ne uspijevajuju pratiti klasične medije. Prema istraživanjima koja su sprovedena, jumbo plakati spadaju u jedan od najefikasnijih načina oglašavanja.
Sigurno ste već čuli za Richarda Bransona, britanskog poduzetnika i multimilionera, koji je osnovao grupaciju Virgin Group, koja danas obuhvaća 400 tvrtki iz različitih djelatnosti. Godinama unazad ga prati naziv »najbolji šef na svijetu«.
Kaže se da se na greškama uči, a kako tvrde stručnjaci iz područja poslovnog savjetovanja, pri osnivanju tvrtke i na samom početku poslovanja dolazi do brojnih grešaka. Ističemo 7 najčešćih grešaka koje se javljaju kod tvrtki na početku poslovanja, kao i kod već postojećih, koji započinju nove djelatnosti.
Jeste li vi i vaša tvrtka prisutni na društvenim mrežama? Ne znate kako bi se putem njih približili potencijalnim i postojećim klijentima? Ne znate koju društvenu mrežu izabrati?
Iako večina ljudi smatra da je danas sve, pa tako i oglašavanje, preselilo u elektronski oblik i zauzelo suvremene medije, mišljenje kako je tisak zastario zapravo je pogrešno.
Radio vjerojatno nije prvi medij na koji pomislite kada želite izraditi strategiju oglašavanja za svoju tvrtku. Posebno danas, kada se većina oglašavanja odvija putem interneta, radio se čini zastarjelim. Ali to nije tako, radio može biti važan dio vaše medijske strategije, ako ga znate pravilno upotrijebiti.