Društvene mreže kao sredstvo privlačenja novih klijenata

Društvene mreže kao sredstvo privlačenja novih klijenata

Društvene mreže već su davno prestale biti mjesta isključivo za osobnu upotrebu. Predstavljanje tvrtke i komunikacija s klijentima upravo putem društvenih mreža ono je što joj u veoma kratkom roku može podići kredibilitet i popularnost.

Većina ljudi danas bi teško mogla zamisliti svakodnevnicu bez komunikacije putem društvenih mreža. Facebook, Twitter, Instagram i ostale stranice ponudile su nam jedinstven uvid u živote drugih osoba, ali i jednostavnije spajanje i komunikaciju s njima. Stoga, zašto se na jednak način ne bi spojili sa svojim budućim klijentima i partnerima?

Bilo da tek pokrećete vlastitu tvrtku ili posao, ili joj jednostavno želite osvježiti imidž, društvene mreže trebale bi biti dobra polazna točka za ovaj posao. Stoga je važno usvojiti nekoliko navika privlačenja klijenata i ovim putem.

Proučavanje potencijalnih klijenata

Kome su Vaši proizvodi ili usluge namijenjeni? Kakve su svakodnevne životne navike ciljanje skupine? Kakav sadržaj na Internetu najčešće pretražuju? Na sva ova pitanja potrebno je odgovoriti prije kreiranja službenog profila na društvenim mrežama, kao i prije stupanja u kontakt s budućim ili sadašnjim klijentima. Upravo ovi odgovori dati će Vam dublji uvid u ono kakav bi sadržaj ciljanu skupinu ljudi mogao zanimati.

Proučavanje konkurencije

Uvijek postoji barem jedna konkurentska tvrtka koja se bavi jednakim ili sličnim poslom i s kupcima redovito komunicira na društvenim mrežama. Stoga odvojite vrijeme za proučavanje upravo te korespondencije te sadržaja koji plasiraju na svoje profile. Tako ćete na vrijeme znati kakav sadržaj će biti i najuspješniji, te postati vidljiv od strane velikog broja korisnika društvenih mreža.

Ciljano reklamiranje

Sve reklame koje objavljujete na društvenim mrežama i na taj način predstavljate ljudima Vašu djelatnost, trebale bi biti korisne potencijalnim klijentima. To bi konkretno značilo da svaku objavu treba maksimalno prilagoditi publici. Kriteriji za to prilagođavanje mogu biti, primjerice, geografska razmještenost ljudi, spol, dob, slobodno vrijeme, i sve ono što se u fazi istraživanja potencijalnih klijenata pokazalo kao važan faktor. Ulaganje u daljnja istraživanja potrošača i prilagođavanje objava na društvenim mrežama velikom se broju tvrtki itekako isplatilo.

Komunikacija s potencijalnim klijentima

Budući da je osnovni cilj društvenih mreža komunikacija i međusobno spajanje pojedinaca, ne biste smjeli zaboraviti na važnost komunikacije i kada je u pitanju profesionalni profil. To bi značilo da na svaki upit pojedinaca treba pravovremeno odgovoriti kako bi na jednostavan način došli do traženih informacija. Brza i točna informacija za mnoge je buduće klijente presudna prilikom sklapanja suradnje, te će jednostavan odgovor na poruku ili upit na profilu, nevjerojatno utjecati na podizanje kredibiliteta same tvrtke.

Komunikacija s potencijalnim klijentima na društvenim mrežama ponešto se razlikuje od one putem maila ili telefonski. Ona je u prvom redu opuštenija, te Vam dopušta neformalniji rječnik, a ujedno je i najbrži izvor pouzdanih informacija. Stoga se pobrinite da profile Vaše tvrtke na društvenim mrežama uredite do razine u kojoj će oni postati izvor korisnih informacija, ali i postati prepoznatljivi širokom broju ljudi.