5 načina kako unovčiti svoju strast i potaknuti druge da učine isto

5 načina kako unovčiti svoju strast i potaknuti druge da učine isto

Kažu da kada radiš ono što voliš, zapravo i nemaš osjećaj da radiš. No, ne uspiju svi ostvariti svoje potencijale na područjima koja ih ispunjavaju, a još manje je onih koji svoju strast uspiju unovčiti. Dobra strategija zlata vrijedi - saznajte što čini onu koja pali svakoga puta.

Nije li cilj većine ljudi spajanje ugodnog s korisnim - da rade ono što vole i pri tome zarađuju za ugodan, relativno bezbrižan život?

Odgovor na ovo pitanje definitivno je potvrdan, a zaraditi novac radeći ono što volimo, korištenjem svih alata i tehnologije koja nam je danas na raspolaganju, moguće je uz nešto što se naziva attraction marketing odnosno marketing privlačenja.

Mogućnosti povezivanja i dopiranja do ljudi u bilo kojem dijelu svijeta postale su zaista neograničene i raznovrsne. Internet trenutno koristi više od 3 milijarde ljudi diljem svijeta, što je gotovo polovina ukupnog svjetskog stanovništva, a broj se svakim danom sve više povećava.
Cijeli taj svijet Vaše je tržište na kojemu možete konkurirati svojim znanjima.

Potrebna Vam je tek jedna bitna "sitnica" -  dobra strategija.

Vašu strast u bavljenju određenim poslom s Vama dijeli još stotine tisuća, pa čak i mlijuni ljudi. To se naziva nišom, a ulaganjem truda koji putem internetskih kanala inspirira i druge iz spomenute niše, zapravo provodite marketing privlačenja.

To sve nije teško postići, ukoliko se pridržavate ovih pet načela:

1. Kreirajte kvalitetnu web stranicu o onome što Vas pokreće

Web stranice još uvijek su vrijedan izvor informacija o onome čime se bavite. Na njima u apsolutno bilo koje doba možete objaviti vrijedan sadržaj o onome što radite, potkrepljujući to kvalitetnim vizualnim materijalima poput fotografija, video uradaka, infografika i slično.

Postoje brojni servisi putem kojih možete otvoriti stranicu potpuno besplatno ili ju možete povjeriti u ruke nekoga čija je strast upravo izrada web stranica. Dobra opcija su i blogovi, putem kojih možete okupiti svoje istomišljenike u formi subscribera.

2. Oglašavanje

Iznimno je važno znati da je oglašavanje jedna od najkorisnijih vještina koja će Vam ikada trebati u životu. To je osnovni alat kojime vrijednost svoje robe ili usluga mijenjate za novac.

Online marketing pruža mogućnost ciljanja idealnoga kupca, onoga tko bi zapravio želio ono što nudite, dok kod tradicionalnog oglašavanja treba uvjeravati ljude o izvrsnosti proizvoda ili usluge, da bi Vas oni na kraju jednostavno "otpilili".

Nakon što ste u obliku dobroga oglasa formirali svoju ponudu, on će doprijeti do potencijalnih kupaca ili subscribera, ovisno o platformi koju koristite.

3. Izgradite bazu korisnika

Popis pretplatnika zapravo je baza e - mail adresa ljudi koji su izrazili interes za onime čime se bavite. Kroz marketing privlačenja, shvatit ćete da se radi o ljudima koji s Vama dijele interese i strast ili im se jednostavno samo sviđa Vaš način rada.

Postoje različiti servisi koji se bave upravljanjem i automatiziranom komunikacijom s korisnicima, gdje u svakome trenutku dobivaju povratnu informaciju o onome što traže.

4. Uputite svoje korisnike u Vašu strast zaista vrijednim informacijama

Radi se o ključnom segmentu marketinga privlačenja. Kada prikupite ljude zainteresirane onime što radite, nužno je opskrbiti ih svim važnim informacijama, kako biste se još više povezali s njima i učvrstili vezu koja ima vitalnu funkciju u poslovanju. Istaknite svoje posebnosti, šarmirajte ih, budite pristupačni.

Ljudima je dosta onih tvrtki koje uvijek ističu da su "najbolji" te na kraju zbog toga i odustaju od njih. U uspješnom marketingu davanje vrijednosti čini 80%, a ponuda i promocija proizvoda i usluga čine tek 20%. Korištenjem tog pristupa isticanje u masi je zajamčeno.

5. Promovirajte ponudu

Kada izgradite svoju čvrstu bazu, koja Vas sada već poznaje i koja Vam vjeruje, sada ste u poziciji da promovirate ono čime se bavite, a ljudi će reagirati kupnjom ili potražnjom za Vašom uslugom.

Prikažimo to na primjeru: Vaša je strast briga o zdravlju i područje fitnessa. Sada ćete moći napisati članak ili snimiti video o tome što je važno kod onoga čime se bavite te potaknuti i druge na akciju (primjerice snimite video o vježbama namijenjenim za određene dijelove tijela).

Pri tome možete uključiti tzv. call to action, odnosno poziv na akciju tako da pozovete sve kojima se svidio taj sadržaj da postanu dio Vaše "obitelji" i pretplate se kako bi dobivali još takvih sadržaja od Vas.

Uvijek uključite povremene bonus sadržaje, kako biste nagradili vjernost onih koji Vas prate i tako održali vezu čvrstom.