E-mail marketing : Kako doseći veći broj otvorenih elektronskih poruka?

E-mail marketing : Kako doseći veći broj otvorenih elektronskih poruka?

Istraživanja su pokazala, da je u zadnje vrijeme postalo vrlo učinkovito oglašavanje putem elektronske pošte. Pri oblikovanju baze primatelja poruka nije bitno koliki je broj vaših kontakata, već je puno važnije koliki je broj primatelja koji će poruku otvoriti.

Postaje sve jasnije koliko je važno započeti graditi svoju mailing listu. Stručnjaci tvrde da velik broj poduzeća griješi kada se usredotočuje samo na to koliko je njihova lista opsežna, a ne i na to koliko ljudi tu elektronsku poruku zaista otvori.

Postavit ćemo vam jednostavno pitanje: Biste li radije imali 10.000 primatelja vaše poruke i 10% otvorenih poruka ili 5.000 primatelja a među njima 30% onih koji su poruku otvorili i posljedično tome nešto i kupili. Velik broj ljudi  stvara beskonačno duge liste primatelja, umjesto da se posveti tome kako povećati broj otvorenih poruka. Naime, što je više otvorenih poruka, više je klikova na web-stranicu i više mogućnosti za ostvarenje prodaje.

S tom informacijom umislima, podijelit ćemo vam nekoliko savjeta, s kojima ćete povećati brojotvorenih elektronskih poruka.

1.


Naslov (subject) poruke neka bude dovoljno dug

Poduzeće get Response je analiziralo više od 375 miliona elektronskih poruka i ustanovilo da najviši stupanj otvaranja imaju oni e-mailovi (i to 12,38 %), čiji naslov sadrži 61 ili više znakova.  Zapravo, ponekad vrijedi ono »kratko i slatko«, ali u ovom slučaju NE.


Bonus savjet: U istom istraživanju ustanovljeno je, da poruke s duljim naslovom imaju također i veći broj klikova.  (Poruke s duljim naslovom imaju 2,08% veći broj klikova na link)


Koliko dugo je ipak predugo? Želite li provjeriti što najbolje prolazi kod vaših primatelja, izvedite jednostavan eksperiment. Pošaljite nekoliko poruka s približno 61 znakom, nekoliko sa 100 znakova i nekoliko sa 130 znakova. Radite to nekoliko tjedana i na taj ćete način najlakše dobiti povratnu informaciju o tome što je imalo najbolji učinak kod potencijalnih kupaca koji se nalaze na vašoj mailing listi.

2.      


Probudite znatiželju

Pri oblikovanju naslova važno je da koristite strategiju otvorene petlje (open loop strategy). To znači, da naslov mora sadržavati dovoljno informacija da izazove pozornost kod čitatelja, koji onda poruku otvori a petlju zatvori.

Pri sastavljanju naslova nikad ne iznosite pogrešne informacije i nemojte biti nepotrebno senzacionalistički. Naime, sam naslov poruke mora probuditi znatiželju kod čitatelja. Ako naslov primatelje navede da pročitaju sadržaj, a on ih bude razočarao, to će rezultirati time da će velikbroj ljudi odustati od primanja vaših poruka.

3.      


Promocijske elektronske  poruke šaljite redovito

Većina poduzeća ne šalje elektronske poruke snovim ponudama i akcijama dovoljno često. Bojimo se da ćemo ljude sa naših mailinglista zatrpati sa previše poruka i zbog tog straha činimo upravo suprotno - šaljemopremalo poruka.

Ako pošljete jednu poruku svaki mjesec ili svaka dva mjeseca, lako je moguće da vas se primatelji poruke neće sjećati i da zato neće otvoriti vašu poštu bez obzira na to kako zanimljvi sadržaj im šaljete.

Želite li povećati broj otvorenih poruka, šaljite ih češće. Započnite tako da pošaljete zanimljiv sadržaj odnosno promocijski kod odmah nakon što se osoba prijavi za primanje vaših Newslettera.


Izvor: SearchEngine Journal