Ljeto je pravo vrijeme za povećanje prepoznatljivosti Vaše tvrtke

Ljeto je pravo vrijeme za povećanje prepoznatljivosti Vaše tvrtke

Manji opseg posla u ljetnim mjesecima ostavlja dovoljno prostora da tvrtka poradi na svom imidžu i prepoznatljivosti. To je moguće u svega nekoliko jednostavnih koraka.

Ljetni mjeseci vrijeme su kada se veliki broj događanja seli na obalu, a mnogim se tvrtkama ovim "zatišjem" smanjuje obujam posla. Upravo ovo vrijeme u kojem nema toliko pritiska i rokova u svakodnevnom radu može biti idealno za aktivnosti koje će unaprijediti imidž Vaše tvrtke i povećati njenu prepoznatljivost na tržištu.


Kako Vas drugi doživljavaju?

Prvi korak u povećanju prepoznatljivosti zapravo bi trebao biti posao pretraživanja - vlastite tvrtke. Razni forumi idealno su mjesto za to, gdje ćete iz prve ruke moći vidjeti koliko su klijenti zadovoljni Vašim uslugama, te što bi eventualno trebalo poboljšati. 

Kada jednom dobijete kompletan uvid u to kako Vas klijenti, ali i konkurencija doživljavaju, lakše će biti pronaći odgovarajući pristup i korake kojima ćete krenuti u unapređenje poslovanja i imidža.


Bez web stranice tvrtka jednostavno - ne postoji

Svaka uspješna tvrtka neko je vrijeme uložila u razvoj svoje web stranice, budući da je ona danas jedan od osnovnih zakona kada je u pitanju predstavljanje tvrtke i njenih djelatnosti potencijalnim klijentima.

Kojom god da se djelatnosti tvrtka bavila, budući klijenti gotovo će sigurno tu aktivnost potražiti na internetu. Stoga se pobrinite za to da se Vaša web stranica ističe i već na prvi pogled, u očima klijenta, bude prepoznata kao najbolja opcija.

Ljetni mjeseci tako mogu biti idealno vrijeme za obavljanje preinaka na ovom području. Neka web stranica bude atraktivnog dizajna, ali istovremeno i pregledna. Također bi sve najvažnije informacije trebala sadržavati na jednom mjestu, bez potrebe za dugotrajnim pretraživanjem.


Jačanje komunikacije s klijentima 

Uz web stranice, društvene mreže posljednjih su godina također postale jedna od obaveznih platforma za jačanje prepoznatljivosti svakog brenda. Manji opseg posla ostavlja vam više vremena upravo za prisutnost i aktivnost na društvenim mrežama. One su, na neki način, neformalan oblik komunikacije s postojećim, ali i budućim klijentima.

Zanimljive i originalne te relevantne objave moguće je smisliti u svega nekoliko minuta, a velike su šanse kako će pronaći svoj put do velikog broja korisnika određene društvene mreže.


Reorganizacija podataka

Još jedna stavka na listi stvari koju je preko ljeta moguće napraviti ne odnosi se direktno na predstavljanje potencijalnim klijentima, no itekako može povećati produktivnost tvrtke. Riječ je o "ljetnom čišćenju", odnosno reorganizaciji i sustavnom preslagivanju podataka nakupljenih tijekom godine.

Ovaj posao, jednostavno rečeno, radite isključivo zbog sebe, no svakako će se odraziti i na poslovanje. Jednom kada u jesensku sezonu krenete u užurbani rad s reorganiziranim podacima, biti ćete produktivniji, a novi poslovi lakše će se sklapati.