Kako unaprijediti prodaju u samo 3 koraka?

Kako unaprijediti prodaju u samo 3 koraka?

Sa jednog mjesta i u kratkom roku, od početnog planiranja promocije do prodaje, postižu se veliki rezultati.

Online marketing pruža različite mogućnosti promoviranja proizvoda ili usluga na jednostavan način.
Sa jednog mjesta i u kratkom roku, od početnog planiranja promocije do prodaje, postižu se veliki rezultati. Kao i kod klasičnog marketinga, svrha i cilj su jednaki – promovirati brend i povećati broj kupaca. Vjerojatno najbolja stvar za male tvrtke je ta da online marketing omogućuje puno efikasniju potrošnju novca.

Google pretraživanje danas je najrašireniji i najkorišteniji način na koji potrošači dolaze do informacija o proizvodima ili uslugama koje su im potrebne. Google web lokacije (Google Place Page), značajno je poboljšanje na Google-u i fantastičan marketing alat dostupan svima. 
Usluga Google web lokacije jedan je u nizu alata Google servisa koji omogućuje lakši pronalazak tvrtke. Jednostavnom pretragom Google karti, korisnici koji kroz Google karte vrše pretrage, pronaći će lokaciju s opisom te će moći pogledati detaljnije informacije o poslovanju tvrtke kroz Google mjesto.

SEO optimizacija web stranica važna je kako bi se što lakše i relevantnije pronašli traženi podaci. SEO optimizacija web stranica je proces poboljšanja vidljivosti web stranice u internetskom  pretraživanju. Zadaća koju ima SEO optimizacija web stranica je kreiranje web stranice koju će na kraju razumjeti i ljudi i tražilice. SEO pomaže internet tražilicama da shvate bit pojedine web stranice kako bi korisnici prilikom pretrage uvijek dobili što relevantnije rezultate. 

Pravilno izrađen i plasiran newsletter može imati vrlo dobar efekt na povećanje prodaje. Kvalitetan newsletter povećava svijest o brendu, pomaže izgraditi odnos sa sadašnjim i potencijalnim kupcima te izaziva trenutnu reakciju i velik broj javljanja, jer je riječ o masovnom e-mailu koji se šalje velikom broju ljudi. Newsletter koji je poslan u pravo vrijeme, radnim danom u jutarnjim satima, obično stigne do većeg broja osoba nego što je planirano jer ga korisnici prosljeđuju dalje. Također, newsletter je odličan način izdvajanja tvrtke od velikih biznisa, koji uglavnom ne komuniciraju s korisnicima svojih usluga na ovaj način. Najveća prednost je to što je financijski povoljno marketinško sredstvo jer štedi resurse kao što je papir, tisak, slanje itd.

Praćenjem trendova i jednostavnih online marketinških trikova ostvaruje se uspješno poslovanje i održavanje konkurentnosti na tržištu.