Kada je riječ o klijentima koji svoje nezadovoljstvo uslugom ili proizvodom iskazuju na javnim profilima tvrtke, potrebno je znati kako usmjeriti komunikaciju.
Sponzorstvo je često jedan od uspješnih načina za pokretanje poslovanja, a među mladim poduzetnicima popularan je već dugi niz godina. Kako pronaći pouzdanog poslovnog partnera doznajte u nastavku.
Marketinški influenceri novija su pojava u svijetu oglašavanja proizvoda, no pokazalo se kako itekako znaju privući publiku.
Upoznajte četiri nova trenda digitalnog marketinga koji će biti neizostavni u 2018. godini!
Trendovi se u marketinškim strategijama svakodnevno mijenjaju, a stručnjaci predviđaju kako i ove godine možemo očekivati novitete na ovom području.
Božićni domjenak nije lako organizirati niti osmisliti, zato Vam donosimo pet savjeta koji će Vam pomoći u ovom zadatku za kraj godine.
Božić je odlična prilika za dodatnu promociju svake tvrtke. Jednostavnim, simboličnim i originalnim poklonima privucite pažnju na svoje poslovanje.
Stjecanje povjerenja klijenata i poslovnih partnera proces je koji može potrajati, no garancija je uspješnog budućeg poslovanja.
Popis konferencija, predavanja i radionica koje ne želite propustiti!
Iako se tehnologija danas doživljava kao nešto što će unaprijediti poslovanje svake tvrtke, potrebno je obaviti određene pripreme prije njenog uvođenja na radna mjesta.
Video oglašavanje sve je češća pojava s kojom se susreće svaka osoba koja koristi internet i pretražuje sadržaj na različitim portalima.
Ostatak mjeseca obilježen je raznim zanimljivim događanjima na području marketinga, komunikacija i korištenja novih tehnologija.