Dodaj svoju tvrtku

Stjecanje povjerenja ključ je uspješnog poslovanja

Stjecanje povjerenja ključ je uspješnog poslovanja

Stjecanje povjerenja klijenata i poslovnih partnera proces je koji može potrajati, no garancija je uspješnog budućeg poslovanja.

Bez obzira na to kakav je točno opis djelatnosti Vaše tvrtke, njen uspjeh na tržištu neće se dogoditi preko noći. Uz kvalitetno planiranje strategija razvoja i oglašavanja proizvoda ili usluge, uspješno poslovanje može krenuti tek kada raspolažete određenim brojem potrošača i poslovnih partnera. Do njih je nemoguće doći bez jednog veoma važnog procesa – stjecanja povjerenja.

Iskrenost je uvijek najbolja opcija

Koliko god se trudili na što bolji način "upakirati" svoj proizvod i predstaviti ga potencijalnim potrošačima, iza riječi i obećanja uvijek treba stajati. To se pogotovo može primijetiti u današnje vrijeme, kada svaki proizvod i usluga u roku od nekoliko dana ima recenzije potrošača na raznim forumima i web stranicama. Jednostavno rečeno – proizvod koji ne zadovoljava standarde koje predstavlja u svom oglašavanju, potrošači će nerijetko "dočekati na nož". Stoga je uvijek bolje uložiti nešto više vremena i truda u razvijanje proizvoda ili usluge, što će klijenti na kraju i prepoznati.

Izostavljanje ključnih informacija prilikom predstavljanja određenog proizvoda danas je također česta praksa koja vodi do toga da korisnik istim bude nezadovoljan te ima osjećaj kako je zapravo prevaren. Stoga je iskreno oglašavanje, dugoročno gledano, uvijek najisplativije.

Redovita komunikacija

U samom startu najbolje bi bilo odrediti koliko često ćete komunicirati s dobavljačima, klijentima i partnerima. I što je još važnije, toga se uvijek treba pridržavati. Kada komunikacija na neko vrijeme prestane, bez obzira koji Vaš razlog za to bio, partneri i dobavljači mogu se pitati koje su Vaše namjere i planirate li možda uvesti neke veće promjene u poslovanju.

Isto vrijedi i za klijente i potrošače. Jednom kada ste uspostavili komunikaciju, najčešće putem društvenih mreža, važno ju je i održati, kako bi Vaša tvrtka i proizvod ostali u fokusu. Ne ustručavajte se dijeliti informacije o novim planovima i proizvodima ili uslugama, budući da će tako svi Vaši suradnici i klijenti biti sigurni kako i dalje radite na razvoju tvrtke te kako na nju mogu računati.

Bez kritiziranja

Neke se tvrtke često znaju osloniti na javno kritiziranje nečijeg proizvoda, kako bi time pokazale koliko je njihov proizvod uspješniji i bolji za korisnika. Međutim, stručnjaci se slažu kako ovaj pristup u većini slučajeva ima suprotan efekt.

Ovakav pristup kod potrošača može stvoriti dojam kako je riječ o tvrtki koja je zapravo nesigurna u svoj proizvod ili uslugu te zato ima potrebu isticati tuđe nedostatke. Upravo zato je najbolja opcija fokusirati se isključivo na ono što Vi možete ponuditi svojim klijentima.

Budite na raspolaganju

Jednom kada je proizvod pronašao put do potrošača, tvrtka je zadovoljna postignutim i tu nerijetko dolazi do prekida komunikacije. Drugim riječima – kad je proizvod prodan, za tvrtku je tu priča završena. I to je ono što mnogi klijenti znaju smatrati nekorektnim.

Ono što bi svaka tvrtka trebala prakticirati jest preuzimanje odgovornosti i onda kada proizvod ili usluga ne zadovoljavaju standarde koje su potrošači očekivali. Kada pokažete da ste u svakom trenutku na raspolaganju, pridobiti ćete povjerenje svih klijenata i partnera te dokazati kako ste tvrtka na koju se u svakom trenutku može računati.

  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr