Dodaj svoju tvrtku

Influencer marketing i tajna njegove popularnosti

Influencer marketing i tajna njegove popularnosti

Marketinški influenceri novija su pojava u svijetu oglašavanja proizvoda, no pokazalo se kako itekako znaju privući publiku.

Kada je u pitanju promoviranje nekog proizvoda ili usluge, trendovi oglašavanja iz godine u godinu se mijenjaju. Tako je marketinški svijet došao do točke u kojoj se pomalo odmiče od tradicionalnih shvaća reklamiranja, i traži nova i zanimljivija rješenja.

Jedno od tih rješenja postalo je itekako prepoznatljivo u posljednje dvije godine, a riječ je o fenomenu zvanom – influencer marketing.  Od tek još jedne strategije koja je tvrtkama bila na raspolaganju, prerastao je u nešto što je postalo imperativ za stvaranje prepoznatljivosti u okvirima rastućeg tržišta.


Osobno iskustvo

Ova bi se vrsta marketinga mogla definirati kao prezentacija proizvoda ili usluge čije je ishodište u osobnom iskustvu. Drugim riječima, ovdje se radi o strategiji u kojoj jedna osoba, uglavnom već dobro poznata javnosti, opisuje korištenje proizvoda ili usluge, sugerirajući potencijalnim kupcima kako bi isti trebali i kupiti.

Kada je o influencerima riječ, također se uglavnom radi o osobama koje već imaju svoje publiku, kojoj će sada prenijeti i njihovo iskustvo vezano za neki proizvod, koje će oni uglavnom i prihvatiti. Mnoge svjetske kompanije zapravo su se u velikoj mjeri okrenule ovoj vrsti marketinga, pokušavajući pridobiti pojedince da isprobaju njihove proizvode i drugima prenesu svoje iskustvo.

Važno je naglasiti kako ovdje nije riječ o unaprijed insceniranoj vrsti reklame, u čijoj su ulozi najčešće velike zvijezde. Influencer ima svu slobodu da preko platforme kojom se obraća svojoj publici predstavi proizvod i ponudi svoje mišljenje o njemu.


Odmak od izravne poruke

Ono što se kod ove vrste marketinga možda i najveća promjena jest činjenica kako se proizvođač odmaknuo od onoga što potencijalni kupci i publika trebaju. 

U ovom klasičnom protoku informacije izravno prema ciljanoj publici, tu se sada našao influencer, odnosno osoba prema kojoj se sada usmjerava osnovna poruka. Influencer je taj čije se potrebe pokušavaju zadovoljiti, znajući da će svoje zadovoljstvo podijeliti sa širokom publikom, do koje vijest o novom proizvodu ili usluzi možda nikada ne bi niti došla.

Influencer je prije svega uloga u kojoj ograničenja gotovo da i ne postoje. Pokazalo se kako su na ovom polju "najjači" blogeri, kojima velike tvrtke posvećuju sve više pozornosti. Riječ je o ljudima koji su od pokretanja vlastitog bloga polako prikupljali svoju publiku, koja je s vremenom u njih stekla veliko povjerenje. Upravo su zato oni odličan izbor za reklamiranje, odnosno "preporuku" određenog proizvoda – gotovo je sigurno da će dobar dio njihovih pratitelja primiti poruku te na kraju i kupiti proizvod.


Moguća ograničenja

Mnogi stručnjaci slažu se kako je influencer marketing napravio pravu revoluciju u načinu na koji poruka pronalazi put do publike i potencijalnih kupaca. Jedina zamjerka koju se sve češće može čuti u marketinškim krugovima, odnosi se na mogućnost kontrole. Naime, nemoguće je utjecati na to hoće li influencer koji je postao svojevrsni ambasador neke tvrtke ili određenog proizvoda, učiniti neki korak koji se publici neće svidjeti. U takvim slučajevima nije rijetko vidjeti kako i prodaja odjednom počne – padati.

Međutim, čak se i negativne strane uglavnom zanemaruju, kada je u pitanju inovativan pristup oglašavanju. Jer ono što je danas najvažnije ipak je – istaknuti se u masi. Kada je oglašavanje u pitanju, u tome Vam može pomoći tvrtka Azut Media, koja obuhvaća kompletnu marketinšku djelatnost. Za Vas će pronaći individualni način oglašavanja koji će biti i najučinkovitiji, a Vaš će proizvod s lakoćom plasirati na tržište na način da će potencijalnim klijentima u veoma kratkom roku postati prepoznatljiv.

  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr