Dodaj svoju tvrtku

Kako brzo i jednostavno pronaći sponzora?

Kako brzo i jednostavno pronaći sponzora?

Sponzorstvo je često jedan od uspješnih načina za pokretanje poslovanja, a među mladim poduzetnicima popularan je već dugi niz godina. Kako pronaći pouzdanog poslovnog partnera doznajte u nastavku.

Čest problem koji se javlja kod mnogih poduzetnika prilikom pokretanja poslovanja je upravo nedostatak financija. Upoznati smo sa činjenicom da je za svaki projekt potreban početni kapital.

Ukoliko imate odličnu ideju u koju vjerujete te želite pokrenuti vlastito poslovanje, a potreban Vam je financijski vjetar u leđa nalazite se na pravom mjestu. U slijedećih nekoliko minuta saznat ćete kako brzo, jednostavno i sigurno realizirati sponzorstvo i pronaći pouzdanog poslovnog partnera.

Sponzorstvo je prodaja

Sponzorstvo je komercijalni odnos u kojem sponzor i sponzorirana osoba dogovaraju uvjete poslovanja. Sponzor pruža financijsku podršku sponzoriranoj strani, dok ona zauzvrat pruža sponzoru određenu dogovorenu korist. 

Sponzorstvo je dogovor koji treba biti realiziran na obostranu korist i zadovoljstvo.

Važnost predstavljanja

Kako bi doista i ostvarili sponzorstvo važno je dobro se predstaviti. Potrebno je da se istaknete iz mase te da pogodite u srž kako bi se Vaša ideja svidjela potencijalnom sponzoru. Bilo bi dobro kada bi Vi i Vaš sponzor imali iste ciljeve, želje i interese, a samim time i istu ciljanu publiku.

Prednost možete ostvariti tako što ćete istražiti sve informacije o potencijalnom sponzoru i otkriti što Vi možete ponuditi sponzoru zauzvrat. Važno je dobro se pripremiti jer ćete na taj način zvučati profesionalnije i sigurnije u sebe i svoju ideju.

Sponzorstvo ne treba moliti već prodati

Prilikom kontakta sa potencijalnim sponzorima budite samouvjereni i sigurni u sebe. Svoju ideju predstavite na način da budete sigurni u ono što govorite i uvjerite sugovornika u uspješnost projekta. Ni pod kojim uvjetima se ne dovodite u situaciju sažaljenja ili nagovaranja za sponzorstvo.

Na dogovorene sastanke dođite na vrijeme, odaberite mirnu i ozbiljnu radnu atmosferu i pripremite teme za razgovor. Prije samog sastanka ažurirajte svoje web stranice ili društvene mreže.

Što možete ponuditi zauzvrat

Sponzor kroz Vaše poslovanje ostvaruje svoje ideje i interese, stoga je važno da se donirani novac usmjerava na one ideje koje pomažu uspješnost njegovog brenda, imidža ili ugleda u javnosti. Kako bi pronašli sponzora u najkraćem mogućem roku morate razumijeti njegovo poslovanje i ponuditi mu nešto što će pospješiti i njegovo poslovanje.

Sponzor mora steći Vaše povjerenje i osjećaj da će ulaganje biti korisno i dobar potez.

Sponzor nije Vaš prijatelj, on je Vaš marketinški partner. Važno je unaprijed definirati Vaš odnos i obaveze ugovorom, a uspješno i dugoročno partnerstvo garantira korektan i profesionalan pristup.

  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr