Dodaj svoju tvrtku

5 savjeta za uspješni božićni domjenak

5 savjeta za uspješni božićni domjenak

Božićni domjenak nije lako organizirati niti osmisliti, zato Vam donosimo pet savjeta koji će Vam pomoći u ovom zadatku za kraj godine.

Bliži se kraj godine i u poslovnom svijetu on označava kraj jedne ere, podvlačenje crte i izvlačenje zaključaka o poslovanju u ovoj godini. Krajem godine i s približavanjem Božića u cijelom gradu prevladava svečana atmosfera i slavlje koje obuzima svaku osobu. Kako bi i sa svojim kolegama, koje možemo nazvati svojom drugom obitelji zbog vremena koje provodimo zajedno, proslavili vrijeme koje dolazi, potrebno je organizirati domjenak ili božićni party na kojem će se svi lijepo provesti i počastiti.

1. Odaberite adekvatan prostor

Ukoliko nemate prostor koji bi bio prigodan za održavanje domjenka, uvijek možete iznajmiti prostor ili rezervirati stolove u restoranu ili kakvom drugom ugostiteljskom objektu. Ovisno o tome kakav provod ste zamislili, sukladno tome odaberite i prostor za druženje. Važno je imati na umu da prostor izgleda lijepo, uredno i udobno kako bi se Vaši kolege i poslovni partneri osjećali ugodno.

2. Koje je pravo vrijeme za domjenak?

Različiti domjenci, pa tako i božićni, za primarni cilj imaju opuštanje i zbližavanje svih zaposlenika. Kako bi svi mogli uživati u zabavnoj atmosferi sa kolegama važno je da ne moraju gledati na sat i brinuti o tome kako će drugi dan ustati za posao. Preporuka je i najbolje bi bilo kada bi bili u mogućnosti organizirati domjenak u petak ili čak subotu navečer kako se odazvani gosti ne bi morali ograničavati i kako bi se mogli u potpunosti opustiti.

3. Pravilan odabir hrane i pića

Hrana i piće predstavljaju jedan od važnijih čimbenika kada je u pitanju bilo kakva proslava i okupljanje više ljudi. Naravno da je prije svega važno da ima dovoljne količine hrane i pića. Hranu svakako odaberite tako da u ponudu stavite namirnice i obroke koji su lagani, zasitni i ukusni. Također, razmislite o tome da hrana bude poslužena na način da se lako konzumira i da vizualno bude privlačna. Lijepo uređen stol i hrana koja izgleda ukusno oduševit će Vaše goste, a ostavit će i odličan dojam elegancije i brige oko zaposlenika.

Kada govorimo o piću, vrijede slična pravila. Bogata ponuda alkoholnih i bezalkoholnih pića koja su poslužena u adekvatnim čašama podići će nivo elegancije i svečanosti.

4. Dekoracije i božićni ugođaj

Ukoliko ste unajmili prostor na Vama je da ga prilagodite događaju koji obilježavate. Kako biste postigli pravi ugođaj i prigodnu atmosferu jednostavnim bojama i sitnim simbolima možete prilagoditi interijer godišnjem dobu i prilici koju obilježavate.

Crvena i zlatna boja neizostavne su kada govorimo o Božiću i Novoj Godini, stoga nabavite što više rekvizita u tim bojama. Prostor možete ukrasiti crvenim balonima, crvenim salvetama ili lampionima. Također, uključite božićne lampice koje će ostvariti romantičnu atmosferu. Prostor možete popuniti ukrašenom jelkom ili nekom drugom božićnom dekoracijom.

5. Sadržajna i zabavna večer

Kako bi večer bila zanimljiva i sadržajna osmislite igre i aktivnosti koje će animirati Vaše goste. Tombola je samo jedan od primjera igara koje će podići adrenalin svima koji sudjeluju. Također, razne druge društvene igre ostvarit će međusobno druženje i komunikaciju koja neće stati tako lako. Glazba je također veoma bitna jer pravi izbor glazbe povest će uzvanike na pjesmu i ples, a to je najbolje što možete dobiti- sretne i zadovoljne zaposlenike.

Završite godinu u veselju i zadovoljstvu te se proslavite sa svojim zaposlenicima sa stilom!

  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr