Kako učinkovito koristiti mogućnosti Google AdWords-a

Kako učinkovito koristiti mogućnosti Google AdWords-a

Google AdWords je način oglašavanja na Internetu gdje se oglasi prikazuju kada korisnik pretražuje određenu ključnu riječ.

Google AdWords oglašavanje jedan je od najučinkovitijih i najlakših načina za pronalazak novih klijenata i razvoj svake tvrtke, isključivo putem interneta.

Oglašavanje na ovaj način omogućuje prezentaciju potencijalnim kupcima, pojavljivanjem u rezultatima pretraživanja na Google tražilici. Na ovaj način dolazi se do velikog broja ciljanih osoba.

Prednosti Google AdWords-a

Velika prednost ovakvog načina oglašavanja je ta što se oglasi, osim na Google pretraživačkoj mreži, mogu prikazivati i na Googleovoj mreži partnerskih web-lokacija kao što su YouTube, Gmail, blogovi, stranice s novostima, stranice s recenzijama, web portali, osobne web stranice, mobilne aplikacije itd. Tada ih može vidjeti korisnik koji nužno ne traži neki određeni pojam, nego surfa internetom, čita razne novosti i članke, igra online igrice ili se koristi mobilnim aplikacijama. 

Google AdWords je iznimno učinkovita vrsta oglašavanja koja funkcionira na temelju cijene po kliku, odnosno oglasi se plaćaju samo ako korisnik klikne na taj oglas. Ako korisnik vidi oglas i ne klikne na njega, nema naknade.

Jednostavniji pronalazak ciljane publike

Google AdWords privlači više korisnika, omogućuje dosezanje najprikladnije publike u pravom trenutku i omogućuje pronalazak publike po geografskom položaju na hrvatskom i inozemnom tržištu. Ono što najviše veseli svakog oglašivača je da se plaćaju samo uspješno postignuti rezultati, a registracija za program Google AdWords je besplatna. 

Najveće prednosti AdWords oglašavanja na Internetu je mogućnost pronalaska ciljanih posjetitelja na ciljanoj lokaciji. Postoji mogućnost mjerenja uloženog i dobivenog te konstantno praćenje učinaka kampanje i njeno unaprijeđenje.

Ovo je trenutno najučinkovitiji način oglašavanja na Internetu u svijetu, a oglašivač postaje vidljiv svim potencijalnim klijentima samo nekoliko minuta nakon pokretanja kampanje.