Tajna dobrog newslettera

Tajna dobrog newslettera

Jednostavno i brzo izradite odličan newsletter koji će ispuniti svoju svrhu. Privucite pažnju i zainteresirajte korisnike putem e- maila.

Newsletter je jedan vid marketinškog alata i način komunikacije ''jedan na jedan'' sa sadašnjim i potencijalnim klijentima ili poslovnim partnerima.
Newsletter je vrlo popularan marketinški alat upravo zbog velikog broja ljudi koji danas imaju svoju mail adresu te zbog činjenice da je slanje newslettera potpuno besplatno.

Slanje newslettera omogućuje direktan kontakt sa korisnikom, redovito održava vezu s njim, podsjećajući ga na svoje usluge i proizvode te takvim individualnim pristupom dobiva najveću pažnju korisnika.

Newsletter je besplatan marketinški alat u kojem predstavljate usluge i proizvode svoje tvrtke. Možete biti sigurni u njegovu učinkovitost jer će sigurno i brzo stići do velikog broja korisnika, a kada će ga korisnik pogledati ovisi o njemu samome.

Prednosti newslettera

Prednost newslettera u odnosu na društvene mreže, koje su danas vrlo popularne je bogatiji sadržaj koji newsletter može sadržavati te individualan pristup svakom klijentu ili kupcu. Svaki korisnik sam se preplaćuje za newsletter tvrtke koja ga zanima i isto tako, jednostavno se može maknuti sa liste ukoliko želi prestati dobivati newslettere.

Izrada newslettera može biti vrlo jednostavna i možete ga izraditi i sami, tako da ne morate plaćati osobe koje će ga izraditi za Vas. Newsletter može biti u potpunusti izrađen po Vašim željama, nema granica kada je u pitanju dužina teksta, iako je preporučljivo da newsletter ne bude dulji od dvije kartice teksta.

Newsletter na konkretan i brz način predstavlja tvrtku, odgovara na osnovna pitanja, ostavlja korisnike zainteresiranima te sadrži kontakt podatke za dodatna moguća pitanja ili želju za komunikacijom.

Kako izraditi dobar newsletter

Istraživanja su pokazala da se mali broj newsletta otvori, a još je manji postotak ljudi koji i kliknu na dobiveni sadržaj unutar newslettera. Upravo je to razlog za preispitivanje načina, kako privući što veći broj ljudi na Vaš newsletter.

Newsletter mora biti direktan, ispunjen najkorisnijim i najzanimljivijim informacijama. Mora biti kratak kako bi ga korisnik pročitao bez da izgubi interes za navedeno. Također, poruka koju prenosi mora biti sažeta i jasna.

Jednako, ako ne i važnije od teksta je dizajn newslettera. On mora biti prilagođen sadržaju teksta. Dizajn mora privuči pozornost i istaknuti najvažnije činjenice. Posebnu pozornost treba obratiti na boje koje se koriste i odnos sa bojom teksta tako da tekst bude čitljiv i jasno vidljiv.

Sve navedeno može biti uzaludno ukoliko se newsletter pošalje u krivo vrijeme. Istraživanja i praksa su pokazali da je najbolje vrijeme za slanje newslettera ponedjeljak u jutarnjim satima.

Nakon vikenda, raspoloženje može podići newsletter sa dobrim vijestima. Ponedjeljkom ujutro najčešće se pregledava mail i korisnici imaju najviše vremena i volje za čitanjem pristiglih mailova.

Ukoliko Vam je potreban savjet, dodatne informacije ili jednostavno želite da netko drugi za Vas napravi odličan newslleter, s punim se povjerenjem obratite tvrtki Azut media d.o.o. i mi ćemo vrlo rado to učiniti za Vas.