10 razloga zašto oglašavati na radiju

10 razloga zašto oglašavati na radiju

Radio vjerojatno nije prvi medij na koji pomislite kada želite izraditi strategiju oglašavanja za svoju tvrtku. Posebno danas, kada se većina oglašavanja odvija putem interneta, radio se čini zastarjelim. Ali to nije tako, radio može biti važan dio vaše medijske strategije, ako ga znate pravilno upotrijebiti.

Radio vjerojatno nije prvi medij na koji pomislite kada želite izraditi strategiju oglašavanja za svoju tvrtku. Posebno danas, kada se većina oglašavanja odvija putem interneta, radio se čini zastarjelim. Ali to nije tako, radio može biti važan dio vaše medijske strategije, ako ga znate pravilno upotrijebiti. 

Najvažniji razlog zašto je oglašavanje na radiju uspješno je taj, da radijske postaje imaju svoje vjerne slušatelje, koji su prema svojoj najdražoj radio postaji razvili posebnu emotivnu vezu. Radio je besplatan medij, sveprisutan i izuzetno fleksibilan. 


Ovo je 10 razloga zašto za oglašavanje izabrati upravo radio:

1. Na jednostavan način pronalazi put do slušatelja

2. Sveprisutan je: Radio je uistinu medij kojeg potrošači/slušatelji imaju uvijek uz sebe: u automobilu, u čekaonicama, u trgovačkim centrima - radio je POSVUDA!

3. Utječe na emocije slušatelja: Stručna mišljenja su da je radio još uvijek medij s kojim oglašivačima lako utječu na emocije potrošača/slušatelja.

4. Radio potiče maštu: Radijski oglasi kod slušatelja potiću maštu i pomoču zvuka crtaju slike u njihovoj svijesti.

5. Medij koji nije prezasićen oglasima: Radijske postaje dodjeljuju manje od petine svog programa oglasima, što je puno manje od ostalih tradicionalnih medija, kao što je na primjer televizija. 

6. Oglašavanje na radiju je još uvijek povoljno: U usporedbi s ostalim tradicionalnim medijima, cijena oglašavanja na radiju je znatno niža. Naravno, cijena ovisi o radijskoj postaji i dužini oglasa.

7. Radio je prilagodljiv medij, koji se brzo odaziva na potrebe kako oglašivača tako i slušatelja.

8. Radio utječe na određenu skupinu, koja se posljedično razvije u potrošače.

9. Vaš oglas je uvijek na »prvoj strani«: Dok se vaš oglas emitira, vaši potencijalni klijenti slušaju samo njega, tako da im preko radijskoga oglašavanja pažnju neće odvući vaša konkurencija.

10. Radio je aktivan medij: Radijski oglasi privlače pozornost i pored toga utječu na emocije slušatelja, koji su vaši potencijalni klijenti - to je najbolji izbor za aktivno ostvarivanje interesa za vaše proizvode i usluge na tržištu. 

Pored toga, putem radija možete utjecati na specifične skupine stanovništva. Poznato je također, da je 30 radijskih sekundi znatno jeftinije od 30 televizijskih sekundi. Prije svega zato što je radijske oglase lakše izraditi i za njih je potrebno manje vremena. Zato nikad ne zanemarite radio kada osmišljavate strategiju oglašavanja za svoju tvrtku.