Planirate li uskoro poslovno putovanje i brine Vas kako pohvatati sve konce u organizaciji? Ne brinite jer u nastavku Vam donosimo 5 koraka uz koje ćete što lakše organizirati Vaš put bez problema. Na Vama je samo da se udobno smjestite, uzmete olovku i papir u ruke i zapišete najbitnije stvari u organizaciji poslovnog putovanja.
Planiranje poslovnog putovanja nikad nije bilo lakše uz sva moguća čuda tehnologije, informacije na dohvat ruke i slično. No, iako je gotovo sve digitalizirano i dalje neće nitko umjesto Vas rezervirati smještaj, organizirati prijevoz i ostalo. Međutim, sve je to vrlo olakšano jer je moguće riješiti sve navedene stavke jednim klikom na pametnom telefonu ili laptopu.
Dobro je unaprijed napraviti plan putovanja kako bi bilo što manje neplaniranih situacija. Poželjno je obavijestiti svoje poslovne suradnike o poslovnom putovanju kako bi bili upućeni u to da u dogledno vrijeme nećete biti dostupni u tvrtki i kako bi svu komunikaciju preusmjerili na mail ili pričekali dok se ne vratite s puta.
Ukoliko u tvrtki u kojoj radite postoji recepcija dobro je na recepciji ostaviti obavijest o poslovnoj odsutnosti kako bi se sve obavijesti preusmjeravale upravo tamo, a nakon putovanja ćete ih samo preuzeti bez ikakvog problema. Na taj ćete način spriječiti bezbroj poruka i mailova koji neće prestat stizati na Vaš pametni telefon ili u sandučić Vaše mail pošte.
Za organizaciju prijevoza za poslovno putovanje možete unajmiti prijevoz s osobnim vozačem ili se sami odvesti na poslovni put. Isto tako, ukoliko putujete u daleku destinaciju možete izabrati avionski prijevoz koji je najbrža opcija. Čak iako se putovanje avionom čini skupo, možda će Vas skupplje doći prijevoz automobilom ukoliko je riječ o udaljenoj destinaciji.
Jeste li znali da je dobro ostaviti obavijest o poslovnoj odsutnosti na recepciji?