Telefonski razgovor – provjeren način komunikacije s kupcima

Telefonski razgovor – provjeren način komunikacije s kupcima

Iako se mnoge tvrtke oslanjaju na komunikaciju s kupcima koja uključuje društvene mreže i mail, telefonski poziv i dalje je itekako učinkovit.

Marketing je danas postao područje koje svakodnevno traži inovativne načine povezivanja s publikom, kao i nove načine predstavljanja nekog proizvoda i usluge. Kada je u pitanju inovativnost, ona se odnosi na platformu kojom se sadržaj predstavlja, kao i samu jedinstvenost tog sadržaja.

Iako je tvrtkama danas na raspolaganju zaista velik izbor načina na koje se može povezati sa svojom publikom i potencijalnim kupcima, mnogi od njih smatraju kako je najpouzdaniji pristup i dalje – telefonski razgovor. Upravo on je i dalje, ako je vjerovati kupcima, ispred svakog pisanog oblika komunikacije.


Uvjerljivost verbalne komunikacije

Unatoč velikom broju opcija poput e-maila, društvenih mreža i chatova, tvrtke se ne bi trebale ustručavati kada je u pitanju telefonski razgovor s korisnicima. Jedino ovaj oblik komunikacije korisniku omogućava potpunu pozornost odgovorne osobe, kao i brzo rješavanje problema ili odgovaranje na određeni upit. 

Često se događa da kupci pokušavaju pronaći odgovor na ono što ih zanima na web stranicama, u što znaju uložiti dosta vremena, pogotovo ako se svakodnevno ne koriste tehnologijom. Jednostavni telefonski poziv osigurava im potpunu pozornost zaposlenika, koji će im u svega nekoliko minuta dati potpun odgovor na pitanje koje ih zanima.


Mobilan način života

Još jedan razlog koji telefonskoj komunikaciji daje dodatnu važnost je svakako stil života u današnje vrijeme. Većina kupaca ili korisnika neke usluge jednostavno nije uvijek u mogućnosti odvojiti vrijeme kako bi pronašli odgovor na neko pitanje o određenom proizvodu ili usluzi. 

Korisnička podrška u obliku telefonskog poziva može nedoumicu riješiti u svega nekoliko minuta, što mnogi klijenti itekako cijene. U slučaju da se komunikacija Vaše tvrtke s klijentima svodi tek na mailove ili društvene mreže, možda biste trebali razmisliti o ulaganju u ovaj vid komunikacije, koji će Vam svakako priskrbiti dodatan kredibilitet.


Umijeće telefonskog razgovora

Iako je ovdje naglasak na samom postojanju opcije telefonskog poziva, to nikako ne znači da se radi o nečemu u što dalje ne treba ulagati. Svaka tvrtka koja se odluči na telefonsku komunikaciju s korisnicima, trebala bi uložiti određeno vrijeme i resurse u osposobljavanje kadra koji će biti odgovoran za preuzimanje poziva.

Osoba koja se nalazi na ovoj poziciji trebala bi bez dugog razmišljanja dati odgovor na postavljeno pitanje, a kupcu također i ponuditi dodatne opcije. Uz kvalitetno provođenje ovog aspekta komunikacije s korisnicima, možete biti uvjereni kako će Vaša tvrtka ubrzo pridobiti velik broj preporuka, kao i iznimno pozitivne recenzije – i to mnogo brže nego isključivo na temelju pisane komunikacije.