Društvena mreža Instagram najpopularnija je platforma, odmah nakon svima dobro poznatog Facebooka. Sve se češće koristi u poslovne svrhe i kao dodatan način za promociju tvrtke. Veći broj pratitelja na Instagramu potvrda je da svoj profil uspješno vodite. Instagram je odličan način za besplatnu promociju tvrtke među mlađom populacijom koja živi brzim načinom života.
Nakon što ste pokrenuli Instagram profil za temu i djelatnost kojom se bavite, primarni cilj je privući što veći broj pratitelja koji donose promociju, publiku, kupce i potencijalne klijente. Kada otvarate Instagram profil isključivo u poslovne svrhe, primarni cilj je skupiti što više pratitelja i predstaviti se kao moderna, uspješna i tražena tvrtka ili obrt.
Osnovni podaci o tvrtki ili obrtu
Instagram pruža mogućnost da se u najkraćim crtama predstavite pratiteljima i da na sažet i zanimljiv način istaknete svoju djelatnost.
Ovdje imate ponuđen prostor za postavljanje linka sa Vaše web stranice ili kontakta poput maila i broja telefona. Iskoristite tu mogućnost i postanite dostupniji svojim pratiteljima. Također, ispravan odabir profilne fotografije potvrđuje autentičnost profila.
Prijenos ''uživo''
Instagram profil karakterizira aktualnost događaja odnosno ''live prijenos'' kojim prikazujemo događaj u realnom vremenu. Ovakav način komunikacije sa pratiteljima stvara prisniji odnos i osjećaj povezanosti. Spontanost i prikazivanje događaja bez unaprijed osmišljenih i namještenih kadrova stvara osjećaj ''žive'' i obične osobe koja je baš poput svih ostalih.
Pravi trenutak za postavljanje fotografija
Kako bi svojim pratiteljima bili zanimljivi, važno je redovito objavljivati sadržaj na Instagram profilu. Sadržaj podrazumijeva zanimljive, kvalitetne i sadržajne fotografije uz popularne hashtagove. Svaku je fotografiju važno pomno odabrati tako da Vaš profil pune samo najbolje fotografije.
Najbolje vrijeme za objavu fotografije je nedjelja i ponedjeljak jer upravo tim danima najveći broj ljudi koristi Instagram i sigurno će vidjeti i Vašu objavu.
Hashtagovi
Hashtag je karakteristika društvene mreže Instagram koja na jednostavan način povezuje sve korisnike. Hashtag omogućuje pronalazak Vaše fotografije pomoću tražilice i na taj način brzo i jednostavno dobivate nove pratitelje.
Nakon predstavljanja tvrtke i kada ste skupili dovoljan broj pratitelja kreirajte posebni hashtag za svoj brand. Na ovaj način potičete svoje pratitelje na interakciju s Vašim brandom te jačate vidljivost branda na Instagramu.
Komunicirajte sa svojim pratiteljima
Jedna od tajni postizanja većeg broja pratitelja je upravo komunikacija i interakcija sa Instagram korisnicima. Postavljanje pitanja i pozivanje na interakciju uz objavljene fotografije podiže broj pratitelja. Također, praćenje Instagram profila tvrtki koje se bave djelatnostima poput Vaše pružit će Vam nove informacije i pratitelje. Redovito reagiranje i komentiranje na tuđe objave i Vama će donijeti veći broj pratitelja.
I za kraj, najbolji savjet koji Vam možemo dati je da budete uporni i pratite reakcije tržišta. Posvetite malo svog vremena u danu Vašem Instagram profilu i sigurni smo da ćete s vremenom i sami otkriti tajnu i dobiti odgovore na sva pitanja koja će se pojavljivati u hodu.