Dobar PR i utjecaj odnosa s javnošću na uspješnost tvrtke

Dobar PR i utjecaj  odnosa s javnošću na uspješnost tvrtke

Koje su kvalitete dobrog PR-a, kakav je njegov utjecaj na poslovanje tvrtke i zašto je važno ulagati u odnose s javnošću.

Svakom poduzetniku, vlasniku tvrtke ili marketinškom stručnjaku razumljivi su razlozi za potrebom dobrog PR-a. Osim samog kontakta s medijima koje ostvaruje redovito i što je češće moguće, također stvara i pozitivnu sliku o tvrtki i promovira ju među klijentima i poslovnim partnerima.

Ako se ulaže u rad odnosa s javnošću, oni mogu pozivitno utjecati i na ukupne rezultate tvrtke. 


PR stručnjak mora biti upoznat sa poslovanjem tvrtke i njenom djelatnošću

Svaki PR stručnjak morao bi biti dobro upoznat sa radom tvrtke kako se ne bi gubilo vrijeme na uhodavanje i upoznavanje stručnjaka sa radom tvrtke. Onaj PR stručnjak koji razumije problematiku Vaše tvrtke lakše će, brže i učinkovitije postići bolje rezultate.

S obzirom na promjenjivo stanje na tržištu Važno je zaštititi se i ne dogovarati dugoročnu marketinšku strategiju nego je prilagođavati s vremenom kada vidite kako poslovanje napreduje i u kojem smjeru se razvija.


Redoviti sastanci i provjeravanje marketinškog plana

Također, važno je redovito održavati sastanke sa PR stručnjakom kako biste bili upoznati sa idejama i mogućnostima koje Vam se pružaju. Ukoliko ste angažirali PR stručnjaka za određen projekt, važno je razraditi PR plan koji će pratiti Vaše aktivnosti i osigurati dobre PR rezultate i vidljivost. Ukoliko Vam je potreban PR stručnjak za određen projekt, angažirajte ga najmanje 6 mjeseci prije dana početka projekta kako bi imali dovoljno vremena za pripremu i promjene do kojih dolazi u svakom polju poslovanja.

Redoviti sastanci sa PR stručnjakom omogućuju prijeko potrebnu komunikaciju i mogućnost za savjetovanje i dogovor oko izmjena u koracima. Svaki projekt podložan je promjenama zbog oscilacija do kojih dolazi na tržištu pa je tako važno redovito održavati sastanke i pratiti stanje na tržištu.


Naglasci na budućnost i ono što planirate postati

Vrlo je važno osvijestiti da Vaš PR stručnjak komunicira ono što želite postati i što svakim danom postižete, a ne ono što trenutno jeste. Važno je staviti naglasak na Vaš rad i ciljeve te viziju tvrtke kakva bi ona trebala biti.

Ključno je pravilno definirati ciljeve koji moraju biti mjerljivi, specifični, realni, ostvarivi i vremenski definirani.


Mjerenje učinaka odnosa s javnošću

Kako bi bili sigurni da kampanja ima pozitivne rezultate ili da ostvaruje pozitivne pomake, važno je odraditi mjerenje učinaka. Ono nam također omogućava lakše praćenje postignutih rezultata i u kojem se smjeru kampanja kreće. Ukoliko nema dobre rezultate ili ide u krivome smjeru, zahvaljujući mjerenju to se može na vrijeme zaustaviti ili promjeniti.

Za velike promjene treba vremena i ne treba brzati. Kvalitetnim ulaganjem, detaljnim i predanim pristupom možete biti sigurni da nigdje nećete pogriješiti.