Dodaj svoju tvrtku Nazovite nas 01 6314 299, 091 444 3515




Gradnja i nekretnine

Gradnja i nekretnine


Upravljanje stambenim prostorima je organizacijsko-programsko rješenje koje u skladu sa Zakonom o vlasništvu i drugim stvarnim pravima omogućuju kompleksno upravljanje stambenim i poslovnim zgradama.

Upravljanje stambenim prostorima podrazumijeva redovito održavanje zajedničkih dijelova i uređaja zgrade u graditeljskom i funkcionalnom stanju, hitne popravke zajedničkih dijelova i uređaja zgrade, nužne popravke, osiguranje zgrade kod osiguravajućeg društva, zamjene postojećih i ugradnje novih zajedničkih dijelova i uređaja zgrade, otplate zajma za financiranje troškova održavanja i poboljšavanja zgrade, poslovanje upravitelja zgrade koji obavlja povremene i godišnje preglede zgrade, izradu programa rada koji potvrđuju suvlasnici.

Ukoliko tražite tvrtku koja se bavi upravljanjem i održavanjem stambenih prostora, velik izbor nalazi se na portalu Moja djelatnost. Pogledajte našu ponudu i odaberite tvrtku čije Vam usluge najbolje odgovaraju.


Kompletne usluge upravljanja i održavanja stambenih prostora

Održavanje stambenog prostora, između ostalog podrazumijeva i poslove čišćenja stambenih prostora, koje uključuje svakodnevno i periodično održavanje stambenog prostora, čišćenje potkrovlja, podruma, garaža, završna čišćenja nakon građevinskih radova, pranje i poliranje podova, tepiha i tepisona te namještaja i pranje staklenih površina.

Glavni problemi koji se javljaju na i u zgradama su vezani za dizala koja u velikom broju zgrada treba obnoviti. Zatim krovovi koji su dotrajali i potrebno ih je zamijeniti ili obnoviti izolaciju ravnog krova.

Pročelja zgrada odnosno fasade zgrada u vrlo su lošem stanju, što nije samo estetski nepoželjno, već vlasnici moraju trpjeti posljedice lošije izolacije svoje nekretnine pa stoga plaćaju veće račune grijanja, a također ubrzano dolazi i do ostalih većih oštećenja.

Instalacije na i u zgradama, odnosi se na strojarske, vodovodne, kanalizacijske kao i na rashladno-toplinske te dimovodne instalacije, također zauzimaju mjesto među velikim problemima zgrada, i to zbog svojega značaja kao i zbog svoje dotrajalosti.

Kako bi u rekordnom roku uklonili sve probleme s kojima se susrećete, obratite se jednoj od ponuđenih tvrtki na našim stranicama.



Gradnja i nekretnine
Upravljanje i održavanje stambenih prostora


  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr
azut media

Opći uvijeti poslovanja

AZUT Media d.o.o.
Zagreb 


 PREDMET

Članak 1.


Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti pod kojima trgovačko društvo AZUT MEDIA d.o.o. Zagreb, Kušlanova 27, OIB:83806635526, MB:02747057 (u daljnjem tekstu: Društvo), zasniva suradnju i pruža usluge pravnim osobama i poduzetnicima registriranim na području Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Klijent/i)

Općim uvjetima poslovanja Društvo osigurava primjenu dobrih poslovnih običaja, dobre poslovne prakse i korektnog odnosa prema klijentima, kao i usklađenost Općih uvjeta s važećim propisima.


POJAM KLIJENTA

Članak 2.


 Klijent Društva je osoba s kojom je Društvo zaključilo ugovor o pružanju usluga, usmenim ili pisanim putem i to:

  • poduzetnik, kao poslovno sposobna fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja prihoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Poduzetnik),
  • trgovačko društvo u smislu zakona kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Trgovačko društvo),
  • druga pravna osoba kao subjekt registriran i osnovan u skladu sa zakonom.

U odnosu na Klijente Društvo primjenjuje princip jednakosti i dobrih poslovnih običaja.


 UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA

Članak 3.


Ugovor o pružanju usluga predstavlja suglasnost volje Klijenta i Društva u pogledu bitnih elemenata ponude, i to: vrste i načina pružanja usluge, visine i načina plaćanja cijene usluge. Suglasnost volje mogu izraziti isključivo zakonski zastupnici Klijenta, odnosno osobe za to ovlaštene od strane zakonskog zastupnika Klijenta.

Ugovor može biti zaključen u usmenom i pisanom obliku.

Kada se Ugovor zaključuje u usmenom obliku, isti se zaključuje putem telefonskog razgovora koji se snima, a smatra se zaključenim trenutkom prihvaćanja od strane Klijenta bitnih elemenata ponude i to: vrstom i načinom pružanja usluge, visinom i načinom plaćanja cijene usluge.

Ugovor u pisanom obliku zaključuje se samo iznimno, odnosno ukoliko budući Klijent tijekom telefonskog razgovora izričito izrazi želju za tim. Ugovor u pisanom obliku smatra se zaključenim ili razmjenom elektronske pošte u kojoj su iskomunicirani bitni elementi ponude i prihvat ponude, ili u formalnom obliku na posebnom dokumentu koji sadrži potpise zakonskih zastupnika, ili osoba ovlaštenih za potpisivanje od strane zakonskih zastupnika Klijenta i Društva, te pečate Klijenta i društva.

Ugovor se sklapa na vremenski period od jedne (1) godine i ne produžuje se automatski.

Ugovor se može mijenjati isključivo suglasnošću volje Klijenta i Društva, a promjene stupaju na snagu davanjem suglasnosti volje postignute na način kako je opisano u ovom članku.


 USLUGE

Članak 4.


a) Portal Moja Djelatnost 

U roku od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluga Društvo će na svojoj  internet prezentaciji, u okviru portala www.moja-djelatnost.hr uvrstiti poslovne podatke Klijenta, a koji obavezno uključuju: poslovni naziv Klijenta, oblik poslovanja, kontakt podatke, prikaz na aktivnoj mapi mjesta središta Klijenta, kratak opis poslovne djelatnosti Klijenta, popis tržišta na kojima Klijent posluje.

Poslovni podaci Klijenta biti će vidljivi na zvaničnoj internet prezentaciji Društva za vrijeme trajanja ugovornog odnosa.

b) Tiskano izdanje imenika Moja djelatnost

U roku od jedne (1) godine, oglas će u dogovorenom obliku biti objavljen u tiskanoj verziji poslovnog imenika Moja djelatnost, koji će biti distribuiran kroz cijelu Hrvatsku. Izdanja imenika vidljiva su na poveznici www.azut-media.info/izdanja

c) Komentiranje i puštanje potraživanja na oglasima

Komentari, ocjene te potraživanja na portalu su provjerena kroz administrativnu službu, koja osigurava da komentari ne sadrže govor mržnje, neprimjerni te neukusni sadržaj. Potraživanja, ocjene ili komentari su vidljivi tek nakon potvrde od strane administrativne službe. Sve ocjene, komentari te potraživanja su vidljiva svima. Kontaktni podaci na potraživanjima su vidljivi samo vlasniku tvrtke. Azut Media d.o.o. ne odgovara za istinitost komentara, potraživanja ili ocjena, te ne odgovara u slučaju ikakve štete prouzročene od strane korisnika ili svrhe ostavljanja komentara, potraživanja ili ocjena.


 CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA

Članak 5.


Cijena integralne usluge za period od jedne (1) godine iznosi 1376 HRK + PDV.

Cijena je određena u obliku godišnje pretplate koja se prema pravilu plaća unaprijed. Na odobren zahtjev Klijenta može biti ugovoreno plaćanje u ratama, a najviše u 12 jednakih mjesečnih rata.

Klijent je obavezan platiti cijenu u skladu s ispostavljenom fakturom, u roku od 8 dana od dana prijema fakture, u suprotnom duguje zakonsku zateznu kamatu.

U slučaju prestanka Ugovora o pružanju usluga u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja, cijena će biti umanjena proporcionalno pruženim uslugama, o čemu će se Društvo i Klijent sporazumno dogovoriti.

Da bi ostvario pravo na umanjenje cijene temeljem ovog članka Klijent je dužan dostaviti odgovarajuću računovodstvenu dokumentaciju.


 KLAUZULA O ODBIJANJU ODGOVORNOSTI

Članak 6.


Društvo ne odgovara za poziciju u tražilici, ako je odabrana ključna riječ neprikladna za pretraživače.

Društvo ne odgovara za istinitost podataka objavljenim na web stranici.


 RASKID UGOVORA

 Članak 7.


Ugovor može prestati sporazumom ugovornih strana ili jednostranim raskidom uslijed nastupanja opravdanih razloga za otkaz, jednostranom izjavom volje: usmeno, pisanim putem ili putem elektronske pošte, uz ostavljanje otkaznog roka od 5 dana.

Opravdanim razlozima u smislu ovog članka smatraju se:

  • prestanak obavljanja djelatnosti Klijenta, do kojeg dolazi otvaranjem postupka likvidacije, stečaja ili brisanjem iz registra poduzetnika;
  • kašnjenje s plaćanjem prispjelih faktura Društva u vremenskom trajanju dužem od četiri mjeseca;
  • neuredno i nepravovremeno pružanje usluga od strane Društva

Ugovor može biti jednostrano raskinut bez obzira na razlog i bez ostavljanja otkaznog roka u roku od 10 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluge, odnosno u roku od 5 dana od dana dostavljanja prve fakture, što nastupi kasnije, pisanim ili usmenim obavještavanjem Društva.

Raskid ne utječe na obvezu Klijenta da plati cijenu, u smislu članka 5 ovih Općih uvjeta poslovanja. Raskidom ugovora prestaju sva druga prava i obveze iz ugovornog odnosa.


RJEŠAVANJE SPOROVA

Članak 8.


Društvo i Klijent će nastojati sva sporna pitanja riješiti mirnim putem u vansudskom postupku, a ukoliko to nije moguće ugovara se sudska nadležnost.