Dodaj svoju tvrtku Nazovite nas 01 6314 299, 091 444 3515



MOBITEL SHOP | OTKUP MOBITELA

MOBITEL SHOP | OTKUP MOBITELA

5 (1)
Petra Kružića 6, 10000 Zagreb

Otkup mobitela, Zagreb | 


MOBITEL SHOP već se gotovo 20 godina bavi servisom, prodajomdekodiranjem i otkupom novih i rabljenih mobilnih telefona i sve popratne i dodatne opreme.

Godinama skupljano iskustvo i stručnost nude svojim klijentima kroz brzu realizaciju i kvalitetnu uslugu.

Otkupmobitela,Zagreb

Otkup mobitela, Zagreb

Mobiteli iz njihovog asortimana su provjereni i otvoreni / dekodirani za sve mreže uz garanciju od godine dana.

Usluge koje tvrtka Mobitel shop pruža su:

- Prodaja, maloprodaja, trgovina mobitela
- Servis mobitela
- Otkup mobitela
- prodaja i otkup rabljenih mobitela
- dekodiranje mobitela

Mnogi danas preko mobitela obavljaju važne poslovne razgovore i vode cijelo poslovanje, zbog čega je iznimno bitno imati kvalitetan uređaj.

Čim se jedan pokvari, javlja se instantna potreba za drugim i zbog toga je otkup mobitela idealno rješenje koje Vam omogućuje da se riješite staroga uređaja i izaberete novi.

Oni koji, pak, hitno trebaju novac i to u obliku brze isplate, mogu se također odlučiti za otkup mobitela.

Otkrijte otkupnu vrijednost vašega mobilnog uređaja putem servisa i osigurajte si isplatu na licu mjesta. Otkupljuju se gotovo sve aktualne marke mobitela iPhone, Samsung, Huawei, LG, HTC, Sony i ostali.

Ponekad je popravak mobitela zbog maloga kvara iznimno neisplativ zbog velikih troškova popravaka. Zbog toga je otkup mobitela odlično rješenje koje će Vam, za koji god se način nabave novoga odlučili, olakšati život.

Otkup mobitela, usluga je koju pruža tvrtka Mobitel shop.

Za pitanja ili dodatne informacije obratite se na navedene kontakte.

  • pon

    9-18 h

  • uto

    9-18 h

  • sri

    9-18 h

  • čet

    9-18 h

  • pet

    9-18 h

  • sub

    9-14 h

  • ned

    n. r.

MOBITEL SHOP | OTKUP MOBITELA

Cijena za rabljeni mobitel

Poštovani imam HTC desire 620 star godinu i pol bez oštećenja radi na vip zanima me koliko bi bila cijena otkupa Hvala lp


iPhone 7 plus

Prodajem ili mijenjam iPhone 7plus 32gb black mat.Kupljen je za kes u Americi preko T-mobile a.U procesu je dekodiranja.Uz mobitela idu slusalice,punjac i dodatak za aux.Mijenjao bih za iPhone 7 32 gb.


HTC Desire 510

Mobitel je kupljen prije možda neke 3 godine, sve radi ispravno osim mikrofona jer tijekom poziva osoba koju zovem me malo slabije čuje, zanima me koliko bi mogao dobit novaca za mobitel? Hvala :)


Prodaja mobitela

Prodajem mobitel Samsung Galaxy J5, potpuno nov, u neotvorenom originalnom pakiranju, s računom, kupljen u Hgspotu u 3.mj.2017.g., nije zaključan, garancija 24 mjeseca Ukoliko ste zainteresirani molim ponudu na navedenu e-mai adresu.


prodaja

prodajem zakljucan iPhone 7 plus 32GB kupljen u Americi preko t-mobile mreze


HTC Desire 610

Koliko bi mi ponudili za navedeni uređaj. Naime prilikom ažuriranja softwera dogodila se neka greška, mobitel funkcionira skroz sve normalno osim jedne sitnice, a to je svjetlina, ne reagira na povećanje i smanjenje, pomoću nekih aplikacija da se podesiti svjetlina... Rečeno mi je da bi samo trebalo staviti softver noviji ili stock rom, pošto nemam vremena za to istraživati, i pošto mi mobitel ne treba zanima me koliko bi mi ponudili za samo uređaj taj. Hvala i lp


SONY XPERIA E5

sony xperia e5, star tri mjeseca, garancija do 12 mjeseca 2018 godine. pola ekrana je puklo, mobitel je ispravan i radi.


otkup mobitela

Pozdrav.Imam mobitel Samsung Galaxy J1 star godinui pet mj. sa računom i garancijom koja vrijedi još 7mj. i mobitel LG na dodir koji nije android i star je 4god.,oba su ispravna.Dali bi ih otkupili i za koliko novaca?


Sony Xperia M4 Aqua i Nokia 113, crne

Oba mobitela su u odličnom stanju, dolaze sa slušalicama i punjačima, ako ste zainteresirani za otkup, molim vas napišite cijenu koju nudite.


Ponuda za iPhone 5s

Poštovani, molimo Vas ponudu za otkup 40 komada rabljenih uređaja iPhone 5s. Uređaji su ispravni, a kupljeni su novi u travnju 2015. godine


Prodaja rabljenog mobitela iPhone 4

Prodajem iPhone 4-orginal kutij, ispravljać ,zaštota prednjeg displeja-staklo, etui,ispravan očekijem Vašu ponudu cijene hvala unaprijed


stari mobiteli

da li otkupljujete prastare mobitele i po kojoj cijeni (na temelju čega se izračunava cijena mobitela)


Htc

Dobar dan. Prodajem HTC Desire 820 ,star je godinu i pol, pod garancijom je jos 6 mjeseci, jako dobro ocuvan sa svim papirima.



Ukoliko ste zainteresirani za proizvode i usluge tvrtke, ostavite upit i dobit ćete odgovor u najkraćem mogućem roku. Upit će biti vidljiv na portalu.

Postovanje

Imam meanIT Smartphone Q3,nov koristen par dana..Ima garanciju 2 godine..



OCJENI TVRTKU


  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr
azut media

Opći uvijeti poslovanja

AZUT Media d.o.o.
Zagreb 


 PREDMET

Članak 1.


Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti pod kojima trgovačko društvo AZUT MEDIA d.o.o. Zagreb, Kušlanova 27, OIB:83806635526, MB:02747057 (u daljnjem tekstu: Društvo), zasniva suradnju i pruža usluge pravnim osobama i poduzetnicima registriranim na području Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Klijent/i)

Općim uvjetima poslovanja Društvo osigurava primjenu dobrih poslovnih običaja, dobre poslovne prakse i korektnog odnosa prema klijentima, kao i usklađenost Općih uvjeta s važećim propisima.


POJAM KLIJENTA

Članak 2.


 Klijent Društva je osoba s kojom je Društvo zaključilo ugovor o pružanju usluga, usmenim ili pisanim putem i to:

  • poduzetnik, kao poslovno sposobna fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja prihoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Poduzetnik),
  • trgovačko društvo u smislu zakona kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Trgovačko društvo),
  • druga pravna osoba kao subjekt registriran i osnovan u skladu sa zakonom.

U odnosu na Klijente Društvo primjenjuje princip jednakosti i dobrih poslovnih običaja.


 UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA

Članak 3.


Ugovor o pružanju usluga predstavlja suglasnost volje Klijenta i Društva u pogledu bitnih elemenata ponude, i to: vrste i načina pružanja usluge, visine i načina plaćanja cijene usluge. Suglasnost volje mogu izraziti isključivo zakonski zastupnici Klijenta, odnosno osobe za to ovlaštene od strane zakonskog zastupnika Klijenta.

Ugovor može biti zaključen u usmenom i pisanom obliku.

Kada se Ugovor zaključuje u usmenom obliku, isti se zaključuje putem telefonskog razgovora koji se snima, a smatra se zaključenim trenutkom prihvaćanja od strane Klijenta bitnih elemenata ponude i to: vrstom i načinom pružanja usluge, visinom i načinom plaćanja cijene usluge.

Ugovor u pisanom obliku zaključuje se samo iznimno, odnosno ukoliko budući Klijent tijekom telefonskog razgovora izričito izrazi želju za tim. Ugovor u pisanom obliku smatra se zaključenim ili razmjenom elektronske pošte u kojoj su iskomunicirani bitni elementi ponude i prihvat ponude, ili u formalnom obliku na posebnom dokumentu koji sadrži potpise zakonskih zastupnika, ili osoba ovlaštenih za potpisivanje od strane zakonskih zastupnika Klijenta i Društva, te pečate Klijenta i društva.

Ugovor se sklapa na vremenski period od jedne (1) godine i ne produžuje se automatski.

Ugovor se može mijenjati isključivo suglasnošću volje Klijenta i Društva, a promjene stupaju na snagu davanjem suglasnosti volje postignute na način kako je opisano u ovom članku.


 USLUGE

Članak 4.


a) Portal Moja Djelatnost 

U roku od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluga Društvo će na svojoj  internet prezentaciji, u okviru portala www.moja-djelatnost.hr uvrstiti poslovne podatke Klijenta, a koji obavezno uključuju: poslovni naziv Klijenta, oblik poslovanja, kontakt podatke, prikaz na aktivnoj mapi mjesta središta Klijenta, kratak opis poslovne djelatnosti Klijenta, popis tržišta na kojima Klijent posluje.

Poslovni podaci Klijenta biti će vidljivi na zvaničnoj internet prezentaciji Društva za vrijeme trajanja ugovornog odnosa.

b) Tiskano izdanje imenika Moja djelatnost

U roku od jedne (1) godine, oglas će u dogovorenom obliku biti objavljen u tiskanoj verziji poslovnog imenika Moja djelatnost, koji će biti distribuiran kroz cijelu Hrvatsku. Izdanja imenika vidljiva su na poveznici www.azut-media.info/izdanja

c) Komentiranje i puštanje potraživanja na oglasima

Komentari, ocjene te potraživanja na portalu su provjerena kroz administrativnu službu, koja osigurava da komentari ne sadrže govor mržnje, neprimjerni te neukusni sadržaj. Potraživanja, ocjene ili komentari su vidljivi tek nakon potvrde od strane administrativne službe. Sve ocjene, komentari te potraživanja su vidljiva svima. Kontaktni podaci na potraživanjima su vidljivi samo vlasniku tvrtke. Azut Media d.o.o. ne odgovara za istinitost komentara, potraživanja ili ocjena, te ne odgovara u slučaju ikakve štete prouzročene od strane korisnika ili svrhe ostavljanja komentara, potraživanja ili ocjena.


 CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA

Članak 5.


Cijena integralne usluge za period od jedne (1) godine iznosi 1376 HRK + PDV.

Cijena je određena u obliku godišnje pretplate koja se prema pravilu plaća unaprijed. Na odobren zahtjev Klijenta može biti ugovoreno plaćanje u ratama, a najviše u 12 jednakih mjesečnih rata.

Klijent je obavezan platiti cijenu u skladu s ispostavljenom fakturom, u roku od 8 dana od dana prijema fakture, u suprotnom duguje zakonsku zateznu kamatu.

U slučaju prestanka Ugovora o pružanju usluga u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja, cijena će biti umanjena proporcionalno pruženim uslugama, o čemu će se Društvo i Klijent sporazumno dogovoriti.

Da bi ostvario pravo na umanjenje cijene temeljem ovog članka Klijent je dužan dostaviti odgovarajuću računovodstvenu dokumentaciju.


 KLAUZULA O ODBIJANJU ODGOVORNOSTI

Članak 6.


Društvo ne odgovara za poziciju u tražilici, ako je odabrana ključna riječ neprikladna za pretraživače.

Društvo ne odgovara za istinitost podataka objavljenim na web stranici.


 RASKID UGOVORA

 Članak 7.


Ugovor može prestati sporazumom ugovornih strana ili jednostranim raskidom uslijed nastupanja opravdanih razloga za otkaz, jednostranom izjavom volje: usmeno, pisanim putem ili putem elektronske pošte, uz ostavljanje otkaznog roka od 5 dana.

Opravdanim razlozima u smislu ovog članka smatraju se:

  • prestanak obavljanja djelatnosti Klijenta, do kojeg dolazi otvaranjem postupka likvidacije, stečaja ili brisanjem iz registra poduzetnika;
  • kašnjenje s plaćanjem prispjelih faktura Društva u vremenskom trajanju dužem od četiri mjeseca;
  • neuredno i nepravovremeno pružanje usluga od strane Društva

Ugovor može biti jednostrano raskinut bez obzira na razlog i bez ostavljanja otkaznog roka u roku od 10 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluge, odnosno u roku od 5 dana od dana dostavljanja prve fakture, što nastupi kasnije, pisanim ili usmenim obavještavanjem Društva.

Raskid ne utječe na obvezu Klijenta da plati cijenu, u smislu članka 5 ovih Općih uvjeta poslovanja. Raskidom ugovora prestaju sva druga prava i obveze iz ugovornog odnosa.


RJEŠAVANJE SPOROVA

Članak 8.


Društvo i Klijent će nastojati sva sporna pitanja riješiti mirnim putem u vansudskom postupku, a ukoliko to nije moguće ugovara se sudska nadležnost.