Dodaj svoju tvrtku Nazovite nas 01 6314 299, 091 444 3515

Istaknite svoju tvrtku

Istaknite svoju tvrtku

Smatrate li da, unatoč trudu i dobrom glasu Vaša tvrtka ne privlači dovoljan broj novih klijenta ?

Odvojite se od konkurencije i pojačajte Vašu vidljivosti time privucite više novih kupaca.

Sve to je lako ostvarivo uz portal Moja djelatnost.

Visoko, više i najviše uz moja-djelatnost.hr

Moja djelatnost nudi paket 3u1, koji će vam pogurati Vašu karijeru te pomoći u stjecanju novih klijenta.

Vaša tvrtka dobiti će mjesto u tiskanom izdanju poslovnog imenika Moja djelatnost koji se godišnje tiska u nekoliko tisuća primjeraka i slobodno distribuira na razne lokacije širom Hrvatske kao što su sjedišta raznih društva, info-stajalištima  te drugim mjestima gdje su slobodni da ih ljudi prelistaju.

Zamislite si, imenik ima efekt kao da ste na tisuće adresa poslali svoju posjetnicu. Osim toga, tiskani mediji olakšava tvrtkama / poslovnim subjektima da se individualno predstave u kategoriji djelatnosti koju obavljaju.

Svjesni smo, da je potrebno držati se uz korak s vremenom i znamo da je najbolji način da se predstavite kombinacija tiska i interneta. Zato, mi ćemo izraditi objavu na portalu Moja djelatnost putem koje ćete si osigurati poziciju te brzo pronaći nove klijente preko tražilice Google, Bing, Yahoo i druge. Objava će osigurati da se vaša ponuda ističe u moru konkurencije.

Osim toga, lokaciju Vaše tvrtke objaviti ćemo na Google karti svijeta koja će također omogućiti Vašim klijentima da vas lakše i brže pronađu.

Moja djelatnost predstavlja značajan doprinos uspjehu Vašeg poslovanja.

Što će biti vidljivo na portalu moja-djelatnost.hr?

Ako imate manju tvrtku i nemate web stranicu,  objava na Moja djelatnost djeluje kao mini web stranica, gdje možete objaviti svoje podatke za kontakt, osim toga ovdje će biti objavljen detaljan opis Vaših aktivnosti, fotografije uz ostale Vama važne informacije.

Tako Vas lako stranke, unatoč činjenici da nemate web stranicu u mnoštvu ponude na web-u mogu jednostavno i brzo pronaći kao rezultat na tražilicama Google, Bing, Yahoo i drugima.

Uz Vaše kontakt podatke, kao što su telefonski brojevi, e-mail i ostalo biti će vidljiv i opis tvrtke te fotografije koje će vaše potencijalne kupce približiti Vašem poslovanju i proizvodima.

U slučaju da imate web stranicu ili ste prisutni na nekoj od društvenih mreža sve će biti uneseno uz Vašu objavu.

Velika prednost portala je da unose možete sami promijeniti, možete dodati nove fotografije svoje djelatnosti, mijenjati kontakt podatke ili uređivati ??opise.

Neka se Vaš trud i kvaliteta poslovanja ne izgube u gomili, unesite Vašu tvrtku na poslovne karte.

O nama

AZUT MEDIA d.o.o. obavlja kompletnu marketinšku djelatnost, koja je odgovorna za optimizaciju i učinkovitost oglašavanja kroz sve vrste medija svakog našeg klijenta na krajnje produktivan način. Tvrtka je puna pozitivnih, kreativnih i predanih ljudi koji će vam pomoći da Vaša tvrtka bude prepoznata u poslovnom svijetu.

Zašto se registrirati?

Čini li Vam se da se u moru ponuda ponekad lako izgubiti? Unatoč Vašem trudu i raznim ulaganjima i dalje nemate dovoljan broj klijenata? Želite proširiti glas o svojoj djelatnosti, ali ne znate kako? Ne brinite, mi Vam možemo pomoći. Pitate se kako? JEDNOSTAVNO! Registracijom na portalu moja-djelatnost.hr ubrzo postati ćete vidljivi na internetu te će Vas klijenti lako pronaći i kontaktirati.


  • 01 63 14 299
  • info@moja-djelatnost.hr
azut media

Opći uvijeti poslovanja

AZUT Media d.o.o.
Zagreb 


 PREDMET

Članak 1.


Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti pod kojima trgovačko društvo AZUT MEDIA d.o.o. Zagreb, Kušlanova 27, OIB:83806635526, MB:02747057 (u daljnjem tekstu: Društvo), zasniva suradnju i pruža usluge pravnim osobama i poduzetnicima registriranim na području Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: Klijent/i)

Općim uvjetima poslovanja Društvo osigurava primjenu dobrih poslovnih običaja, dobre poslovne prakse i korektnog odnosa prema klijentima, kao i usklađenost Općih uvjeta s važećim propisima.


POJAM KLIJENTA

Članak 2.


 Klijent Društva je osoba s kojom je Društvo zaključilo ugovor o pružanju usluga, usmenim ili pisanim putem i to:

  • poduzetnik, kao poslovno sposobna fizička osoba koja obavlja djelatnost radi ostvarivanja prihoda u skladu sa zakonom kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Poduzetnik),
  • trgovačko društvo u smislu zakona kojim se uređuju trgovačka društva (u daljnjem tekstu: Trgovačko društvo),
  • druga pravna osoba kao subjekt registriran i osnovan u skladu sa zakonom.

U odnosu na Klijente Društvo primjenjuje princip jednakosti i dobrih poslovnih običaja.


 UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA

Članak 3.


Ugovor o pružanju usluga predstavlja suglasnost volje Klijenta i Društva u pogledu bitnih elemenata ponude, i to: vrste i načina pružanja usluge, visine i načina plaćanja cijene usluge. Suglasnost volje mogu izraziti isključivo zakonski zastupnici Klijenta, odnosno osobe za to ovlaštene od strane zakonskog zastupnika Klijenta.

Ugovor može biti zaključen u usmenom i pisanom obliku.

Kada se Ugovor zaključuje u usmenom obliku, isti se zaključuje putem telefonskog razgovora koji se snima, a smatra se zaključenim trenutkom prihvaćanja od strane Klijenta bitnih elemenata ponude i to: vrstom i načinom pružanja usluge, visinom i načinom plaćanja cijene usluge.

Ugovor u pisanom obliku zaključuje se samo iznimno, odnosno ukoliko budući Klijent tijekom telefonskog razgovora izričito izrazi želju za tim. Ugovor u pisanom obliku smatra se zaključenim ili razmjenom elektronske pošte u kojoj su iskomunicirani bitni elementi ponude i prihvat ponude, ili u formalnom obliku na posebnom dokumentu koji sadrži potpise zakonskih zastupnika, ili osoba ovlaštenih za potpisivanje od strane zakonskih zastupnika Klijenta i Društva, te pečate Klijenta i društva.

Ugovor se sklapa na vremenski period od jedne (1) godine i ne produžuje se automatski.

Ugovor se može mijenjati isključivo suglasnošću volje Klijenta i Društva, a promjene stupaju na snagu davanjem suglasnosti volje postignute na način kako je opisano u ovom članku.


 USLUGE

Članak 4.


a) Portal Moja Djelatnost 

U roku od 15 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluga Društvo će na svojoj  internet prezentaciji, u okviru portala www.moja-djelatnost.hr uvrstiti poslovne podatke Klijenta, a koji obavezno uključuju: poslovni naziv Klijenta, oblik poslovanja, kontakt podatke, prikaz na aktivnoj mapi mjesta središta Klijenta, kratak opis poslovne djelatnosti Klijenta, popis tržišta na kojima Klijent posluje.

Društvo za vrijeme trajanja ugovora osigurava pozicioniranje oglasa na Googleu s ključnom riječju dogovorenom s Klijentom.

Poslovni podaci Klijenta biti će vidljivi na zvaničnoj internet prezentaciji Društva za vrijeme trajanja ugovornog odnosa.

b) Tiskano izdanje imenika Moja djelatnost

U roku od jedne (1) godine, oglas će u dogovorenom obliku biti objavljen u tiskanoj verziji poslovnog imenika Moja djelatnost, koji će biti distribuiran kroz cijelu Hrvatsku. Izdanja imenika vidljiva su na poveznici www.azut-media.info/izdanja

c) Komentiranje i puštanje potraživanja na oglasima

Komentari, ocjene te potraživanja na portalu su provjerena kroz administrativnu službu, koja osigurava da komentari ne sadrže govor mržnje, neprimjerni te neukusni sadržaj. Potraživanja, ocjene ili komentari su vidljivi tek nakon potvrde od strane administrativne službe. Sve ocjene, komentari te potraživanja su vidljiva svima. Kontaktni podaci na potraživanjima su vidljivi samo vlasniku tvrtke. Azut Media d.o.o. ne odgovara za istinitost komentara, potraživanja ili ocjena, te ne odgovara u slučaju ikakve štete prouzročene od strane korisnika ili svrhe ostavljanja komentara, potraživanja ili ocjena.


 CIJENA USLUGE I NAČIN PLAĆANJA

Članak 5.


Cijena integralne usluge za period od jedne (1) godine iznosi 1376 HRK + PDV.

Cijena je određena u obliku godišnje pretplate koja se prema pravilu plaća unaprijed. Na odobren zahtjev Klijenta može biti ugovoreno plaćanje u ratama, a najviše u 12 jednakih mjesečnih rata.

Klijent je obavezan platiti cijenu u skladu s ispostavljenom fakturom, u roku od 8 dana od dana prijema fakture, u suprotnom duguje zakonsku zateznu kamatu.

U slučaju prestanka Ugovora o pružanju usluga u skladu s ovim Općim uvjetima poslovanja, cijena će biti umanjena proporcionalno pruženim uslugama, o čemu će se Društvo i Klijent sporazumno dogovoriti.

Da bi ostvario pravo na umanjenje cijene temeljem ovog članka Klijent je dužan dostaviti odgovarajuću računovodstvenu dokumentaciju.


 KLAUZULA O ODBIJANJU ODGOVORNOSTI

Članak 6.


Društvo ne odgovara za poziciju u tražilici, ako je odabrana ključna riječ neprikladna za pretraživače.

Društvo ne odgovara za istinitost podataka objavljenim na web stranici.


 RASKID UGOVORA

 Članak 7.


Ugovor može prestati sporazumom ugovornih strana ili jednostranim raskidom uslijed nastupanja opravdanih razloga za otkaz, jednostranom izjavom volje: usmeno, pisanim putem ili putem elektronske pošte, uz ostavljanje otkaznog roka od 5 dana.

Opravdanim razlozima u smislu ovog članka smatraju se:

  • prestanak obavljanja djelatnosti Klijenta, do kojeg dolazi otvaranjem postupka likvidacije, stečaja ili brisanjem iz registra poduzetnika;
  • kašnjenje s plaćanjem prispjelih faktura Društva u vremenskom trajanju dužem od četiri mjeseca;
  • neuredno i nepravovremeno pružanje usluga od strane Društva

Ugovor može biti jednostrano raskinut bez obzira na razlog i bez ostavljanja otkaznog roka u roku od 10 dana od dana zaključenja Ugovora o pružanju usluge, odnosno u roku od 5 dana od dana dostavljanja prve fakture, što nastupi kasnije, pisanim ili usmenim obavještavanjem Društva.

Raskid ne utječe na obvezu Klijenta da plati cijenu, u smislu članka 5 ovih Općih uvjeta poslovanja. Raskidom ugovora prestaju sva druga prava i obveze iz ugovornog odnosa.


RJEŠAVANJE SPOROVA

Članak 8.


Društvo i Klijent će nastojati sva sporna pitanja riješiti mirnim putem u vansudskom postupku, a ukoliko to nije moguće ugovara se sudska nadležnost.